ZADAR- Novinari su jučer pozvani u Crvenu luku kako bi se upoznali koncept vlasništva nad nekretninom, poznat u svijetu a kakav među prvima u Hrvatskoj nudi Crvena Luka Hotel & Resort. Uz novi hotel sa 69 soba, smješteno je naselje s 97 vila i apartmana od kojih je 66 ponuđeno na prodaju.
U prvoj prodajnoj sezoni nove je vlasnike dobilo dvadeset i pet posto vila i apartmana Među njima su Austrijanci, Nijemci, Mađari, Česi, Slovaci, Ukrajinci ali i domaći.

Svi su objekti projektirani u Arhitektonskom uredu M. Francesce Gotovina iz Pakoštana. Izgrađeni su tako da se uklapaju u borovu šume pjeskovite uvale koja je dovoljno velika da svima nudi intimnost, a vlasnicima nekretnina i izravan pristup moru.
U tom nizu objekata na kraju je vila Zumbul, nastala na temeljima nekadašnje vile. Osim pozicije, s površinom od 250 kvadrata i luksuznom opremom, prodaje se za 1,8 milijuna eura. Cijena ostalih nekretnina nudi se tržištu po cijeni od 219 do 600 tisuća eura.

Zbog čega je to poželjno ulaganje, objasnila je Tatjana Tošić, konzultantica za marketing i prodaju rezidencija Crvene Luke i direktorica tvrtke Chic Resort Residences.

Vlasnici luksuznih nekretnina žele se osjećati svoj na svome. Istodobno je njima važno da se nekretnina za odmor nadzire i održava dok su oni kod kuće. Kada ju koriste, vole imati osobu koja će se brinuti o njihovim potrebama tijekom odmora. Vile i apartmani koje prodaje Crvena Luka, osim za vlastito korištenje, vlasnici mogu rabiti i kao investicijsku nekretninu. To znači da se nekretnina može davati u kratkoročni najam čime vlasnik ostvaruje prihod. Neki vlasnici time smanjuju vlastite troškove ulaganja i održavanja, a drugi žele ostvariti i dobit", kazala je Tatjana Tošić, dodajući kako su putem medija htjeli potaknuti i domaće investitore.

Nekadašnje Turističko naselje Crvena luka izgrađeno 1964. godine, do 2002. godine bilo je u rukama Turisthotela dok ga 2006. godine da bi ga Hrvatski fond za privatizaciju prodao talijanskim investitorima.
U obnovu, gradnju novih kapaciteta, modernizaciju u skladu s turističkim trendovima danas  vodi Pier Paolo Prodi. On je direktor tvrtke Crvena Luka Hotel & Resort. Svi već znaju da je rođak bivšeg talijanskog premijera i predsjednika Europske komisije Romana Prodi koji je bio na otvorenju turističkog kompleksa prije tri godina.

 

Tada se govorilo o investiciji od 20 milijuna eura. U međuvremenu se dogodila gradnja novih kapaciteta za prodaju, a direktor Prodi kojem je Biograd postao stalna adresa, najavljuje i nova ulaganja.

On je iznimno zadovoljan prvom prodajnom sezonom.
- Novi vlasnici bit će sjajni ambasadori onoga što nudimo, u svojoj sredini - među osobama s kojima dijele stil života. Crvena Luka je među rijetkim talijanskim investicijama u Hrvatsku. Ovaj projekt otkriva da istočna strana Jadrana ima veliki potencijal za ulaganja u turizam i nekretnine, izjavio je direktor Crvene luke koji je jučer bio domaćin novinarima iz Zadra i Zagreba.