Prema međunarodnom plovidbenom redu Jadrolinije, linija Zadar – Ancona najavljena je za 26. lipnja s tim da će se do 25. srpnja odvijati samo petkom. Od tog datuma do 4. rujna plovite će se između Zadra i Ancone dva puta tjedno. U odosu na lanjski red, razlika je u jednom danu. Kojim brodom će odvijati linija Zadar – Ancona? Vjerojatno jednim od dva broda na preostale dvije, odnosno tri međunarodne linije. Jer u periodu od 22. do 29. kolovoza bit će nekih izmjena o polascima iz Ancone, pa neka se snađu oni koji će ploviti na toj liniji. Zadarska linija koja je ima najdužu tradiciju u međunarodnom putničkom prometu na Jadranu, za Jadroliniju je zadnja rupa na svirali. Uzalud je Gaženica kao najveća i najbolja putnička luka na Jadranu.
Ona se održava samo iz političkog pritiska kojeg još jedino ima bivši ministar mora u čije je vrijeme za tu liniju kupljen brod Zadar. A on je vraćen iz Gaženice prije tri godine kako bi kupio vrhnje na liniji iSplit Stari grad na Hvaru.
Da se može, kada je interes dokazuje objava Jadrolinije točno na Božić.
Jadrolinija je potpisala ugovor s Barskom plovidbom te će u 2025. godini ponovno povezati crnogorsku luku Bar s talijanskom lukom Bari, u sklopu međunarodne linije Dubrovnik – Bari. Kao i do sada međunarodna linija Bar – Bari realizirana je u partnerskom odnosu s Barskom plovidbom koja će imati ulogu lučkog agenta te vršiti prodaju karata za međunarodne linije Jadrolinije.
Ovu će međunarodnu liniju održavati perjanica flote Jadrolinije, brod Dalmacija, koji se u proljeće 2024. godine pridružio floti i podignuo uslugu linije Dubrovnik – Bari na novu razinu. Dalmacija, najveći brod u povijesti Jadrolinije, stvorio je uvjete za proširenjem reda plovidbe i ponovnim povezivanjem luke Bar. Naime, Jadrolinija je posljednji put povezivala Bar i Bari 2022. godine te je linija godinama pokazivala dobre rezultate i velik turistički potencijal, koji se, dolaskom broda Dalmacija u bijelu flotu, može nastaviti razvijati.
Ponovnim uvođenjem linije Bar – Bari, Jadrolinija potvrđuje svoju predanost razvoju međunarodnih linija te pružanju kvalitetne usluge putnicima na Jadranu, objavili su iz Jadrolinije.
Grad i županija moraju se uključiti u ovo i sufinancirati. Na Jadroliniju se ne može osloniti i očekivati da će išta napraviti. treba pokušati s Tankerskom.
Tko još putuje iz Zadra za Anconu?
To se išlo ’91.
Vidim da se urednistvu ne svidjaju komentari na racun Bobia.
Mlatimudan tudjim po zdraci.
Sad ce to mali šime riješiti po naputcima svetog darija
Samo jadni hodočasnici idu s tim krntijama u Italiju, spavaju u tzv aviosjedalima koji toliko smrde… ne znam tko bi drugo išao u nekakvu Anconu. U državu koja je gospodarski toliko izdušila da i iz nje mladi bježe u Irsku…
Tz ionako nema afiniteta prema talijanskom turistima.
Bitniji su im ovi sto dolaze na Zecica
A turistička zajednica ionako nema afiniteta prema talijanskim turistima, bitniji su im ovi sto dolaze na Zečića
Ako je Gaženica najveća i najbolja putnička luka na Jadranu, zašto se za sve pita Jadroliniju koja ima monopol?Uzmite talijanskog,slovenskog i crnogorskog brodara,pa će karte biti i do 30%jeftinije. Da li je Jadrolinija Jadrolinija ili Jugolinija?
E Roko, Roko… iako je petak pogodija si čistu sridu. Eto im jugo… linija, slavija balkanija
Pa zašto povezivat c.g.sa italjom ,jeli to nasa zahvalnost srbogorcima što su razarali dubrovnik
I ne triba više od dva puta tjedno!!
Sad će to glasači hadezea riješiti i ostali koji su popušili priču o gaženici…. hahhahahaha…. zovite Darija da vam to sredi liniju.
To je nama naša Partija dala. 🙂
Ne dipr, dok si jma koristi i ti si naviga sa njima…. kameleon
Dario je sredio 1000 novih radnih mista u luci Gaženica ! I hom port za kruzere ?