Uzalud su čekali putnici na Zračnoj luci Zadar na avion koji je sletio u Zagrebu u sred noći. Najgori dio bila je neizvjesnost, budući da niti zračni prijevoznik, Ryanair, a niti zračna luka nisu marili za putnike, prenosi Magyar Nemzet na portalu Hungary Today.
Let FR6521 Budimpešta-Zadar u petak navečer bio je odgođen nekih 70 minuta. Zbog nepovoljnog vremena kružili su sat vremena nad Zagrebom te u konačnosti sletjeli u Zagreb, umjesto u Zadar.
Putnici koji su čekali u Zadru let za kući nisu bili ni informirani niti je bilo drugih raspoloživih letova. Oni koji su ostali u Zagrebu, i ovi koji su čekali u Zadru, praktički su ostali zarobljeni u nepoznatom gradu bez smještaja.
Prema svjedočanstvu putnika koji je zapeo u Zadru, njihov zračni prijevoznik nije ponudio nikakvu asistenciju niti smještaj, a ni transfer. Putnici su proveli noć na aerodromu, a tu su se našle i brojne obitelji s djecom. Jedina informacija koju su imali bila je SMS poruka u kojoj im je predloženo da potraže smještaj te plate račun, a eventualno će ih pokušati dovesti kući do subote navečer. U subotu ujutro dobili su još jednu poruku, u kojoj je rečeno da mogu ili otkazati let ili bukirati novi.
Većina putnika provela je gotovo čitav dan na aerodromu, a neki i više, bez ikakve informacije.
Neslužbeno doznajemo kako to nije bio jedini otkazani let tih dana. No, s obzirom na višu silu, a nevrijeme to sigurno jest, bilo je nemoguće pronaći smještaj za toliko ljudi u sred sezone i to na samo 24 sata.