ZADAR– Hrvatska je i stvarno dobila novu tvrtku koja će se baviti pomorskim prometom. Sjedište Tankerske plovidbe slavi okićeno pomorskim zastavama “rođenje tvrtke kćeri” Tankerska Next Generation. -To je dokaz da se svaki trud isplati, kazao nam je predsjednik Uprave Mario Pavić, dodajući kako su članovi bivšeg i sadašnjeg menadžmenta prodali dionice Tankerske plovidbe za dionice TNG. Učinilo je to 54 posto dioničara Tankerske plovidbe koja ove godine slavi 60 godina postojanja.
Inicijalna javna ponuda (IPO) dionica brodarskog društva Tankerska Next Generation uspješno je okončana u četvrtak, 5. veljače. U prvom IPO-u u Hrvatskoj od početka gospodarske krize prije sedam godina prikupljeno je 208 milijuna kuna. Upisano je ukupno 3,2 milijuna dionica, a postignuta je cijena od 65 kuna po dionici.
Prikupljena sredstva uložit će se u proširenje flote s dva moderna produkt tankera, čime će se ukupan broj brodova u floti TNG-a povećati na 5 brodova ukupne nosivosti 250.000 DWT-a.
Nakon javne ponude dionica TNG će ostati u većinskom vlasništvu svog osnivača, zadarske Tankerske plovidbe, koja će držati 55,6 posto dionica.
Dionica najmlađeg hrvatskog brodara Tankerska Next Generation (TNG) bit će uvrštena u Službeno tržište Zagrebačke burze u četvrtak 12. veljače 2015., te se očekuje početak njenog trgovanja oko 11.00 sati. Po tržišnoj kapitalizaciji temeljem postignute cijene u IPO-u Društvo ulazi u 10 najvećih burzovnih kompanija izlistanih u Službenom tržištu Zagrebačke burze.
– Javnom ponudom smo prikupili dvostruko više sredstava od praga koji smo postavili za uspješnost ponude čime je podržana ambicija rasta naše grupacije u zanimljivom segmentu prijevoza naftnih derivata. Drago nam je da je domaće tržište kapitala, koje se još nije oporavilo od utjecaja gospodarske krize prepoznalo i podržalo investicijsku propoziciju u brodarstvu, svojstvenu daleko razvijenijim svjetskim financijskim centrima specijaliziranim za brodarstvo – poput Osla ili New Yorka. Pri tome nam je naročito važno što je mnogo malih investitora i više od pola postojećih dioničara Tankerske plovidbe prepoznalo ovu priliku ulaganjem vlastitih sredstava i konverzijom dionica stare tvrtke u novu, ocijenio je Mario Pavić, predsjednik Uprave Tankerske plovidbe.
– Sretni smo zbog uspjeha javne ponude i povjerenja koje su nam poklonili naši novi dioničari, te činjenice da je baš naša tvrtka nakon mnogo godina otvorila domaće tržište kapitala za javne ponude dionica. Sada je na nama da to povjerenje opravdamo nabavkom kvalitetnih brodova, te njihovim operiranjem po najvišim svjetskim standardima. Sve u svemu, mislim da je ovo sjajna vijest za hrvatsko brodarstvo pod čijom će zastavom po prvi put zaploviti produkt tankeri eko-dizajna, izjavio je John Karavanić, predsjednik Uprave Tankerske Next Generation.
– Po ostvarenim financijskim uvjetima u javnoj ponudi se krećemo u okvirima koje postižu velike kompanije u našem sektoru na velikim tržištima kapitala. Ostvarena cijena u IPO-u od 65 kuna po dionici predstavlja popust od 12 posto na NAV dionice, za kojega vjerujemo da predstavlja atraktivnu ulaznu valuaciju i nagradu našim investitorima za sudjelovanje u ovom investicijskom poduhvatu, komentirao je Nikola Koščica, financijski direktor Tankerske plovidbe i TNG-a.
Dionice je kupilo više od 1.300 investitora. Oko 14 posto ponuđenih dionica kupili su strani investitori. Više od 54 posto dioničara Tankerske plovidbe prihvatilo je ponudu za zamjenu dionica, među kojima i postojeći i bivši management društva, kao i brojni sadašnji i bivši zaposlenici.
Tankerska Next Generation osnovana je u kolovozu 2014., posluje s 2 MR produkt tankera, te gradi novi MR tanker eko-dizajna u Južnoj Koreji koji bi trebao pojačati flotu u drugoj polovini ove godine. S prikupljenim kapitalom iz IPO-a kompanija će imati kapital od 463 milijuna kuna, što bi trebalo biti dovoljno za akviziciju dva slična nova broda.
To će značiti posao za 100 pomoraca, a s brodom koji se u drugoj polovici godine završava u Južnoj Koreji, pomorski kruh za još 50 građana Hrvatske.
Tankerska plovidba namjerava poslovanje u segmentu produkt tankera razvijati isključivo kroz TNG-a, dok će u matici nastaviti upravljati tankerima za prijevoz sirove nafte i brodovima za prijevoz rasutih tereta.
ZADAR– Hrvatska je i stvarno dobila novu tvrtku koja će se baviti pomorskim prometom. Sjedište Tankerske plovidbe slavi okićeno pomorskim zastavama “rođenje tvrtke kćeri” Tankerska Next Generation. -To je dokaz da se svaki trud isplati, kazao nam je predsjednik Uprave Mario Pavić, dodajući kako su članovi bivšeg i sadašnjeg menadžmenta prodali dionice Tankerske plovidbe za dionice TNG. Učinilo je to 54 posto dioničara Tankerske plovidbe koja ove godine slavi 60 godina postojanja.
Inicijalna javna ponuda (IPO) dionica brodarskog društva Tankerska Next Generation uspješno je okončana u četvrtak, 5. veljače. U prvom IPO-u u Hrvatskoj od početka gospodarske krize prije sedam godina prikupljeno je 208 milijuna kuna. Upisano je ukupno 3,2 milijuna dionica, a postignuta je cijena od 65 kuna po dionici.
Prikupljena sredstva uložit će se u proširenje flote s dva moderna produkt tankera, čime će se ukupan broj brodova u floti TNG-a povećati na 5 brodova ukupne nosivosti 250.000 DWT-a.
Nakon javne ponude dionica TNG će ostati u većinskom vlasništvu svog osnivača, zadarske Tankerske plovidbe, koja će držati 55,6 posto dionica.
Dionica najmlađeg hrvatskog brodara Tankerska Next Generation (TNG) bit će uvrštena u Službeno tržište Zagrebačke burze u četvrtak 12. veljače 2015., te se očekuje početak njenog trgovanja oko 11.00 sati. Po tržišnoj kapitalizaciji temeljem postignute cijene u IPO-u Društvo ulazi u 10 najvećih burzovnih kompanija izlistanih u Službenom tržištu Zagrebačke burze.
– Javnom ponudom smo prikupili dvostruko više sredstava od praga koji smo postavili za uspješnost ponude čime je podržana ambicija rasta naše grupacije u zanimljivom segmentu prijevoza naftnih derivata. Drago nam je da je domaće tržište kapitala, koje se još nije oporavilo od utjecaja gospodarske krize prepoznalo i podržalo investicijsku propoziciju u brodarstvu, svojstvenu daleko razvijenijim svjetskim financijskim centrima specijaliziranim za brodarstvo – poput Osla ili New Yorka. Pri tome nam je naročito važno što je mnogo malih investitora i više od pola postojećih dioničara Tankerske plovidbe prepoznalo ovu priliku ulaganjem vlastitih sredstava i konverzijom dionica stare tvrtke u novu, ocijenio je Mario Pavić, predsjednik Uprave Tankerske plovidbe.
– Sretni smo zbog uspjeha javne ponude i povjerenja koje su nam poklonili naši novi dioničari, te činjenice da je baš naša tvrtka nakon mnogo godina otvorila domaće tržište kapitala za javne ponude dionica. Sada je na nama da to povjerenje opravdamo nabavkom kvalitetnih brodova, te njihovim operiranjem po najvišim svjetskim standardima. Sve u svemu, mislim da je ovo sjajna vijest za hrvatsko brodarstvo pod čijom će zastavom po prvi put zaploviti produkt tankeri eko-dizajna, izjavio je John Karavanić, predsjednik Uprave Tankerske Next Generation.
– Po ostvarenim financijskim uvjetima u javnoj ponudi se krećemo u okvirima koje postižu velike kompanije u našem sektoru na velikim tržištima kapitala. Ostvarena cijena u IPO-u od 65 kuna po dionici predstavlja popust od 12 posto na NAV dionice, za kojega vjerujemo da predstavlja atraktivnu ulaznu valuaciju i nagradu našim investitorima za sudjelovanje u ovom investicijskom poduhvatu, komentirao je Nikola Koščica, financijski direktor Tankerske plovidbe i TNG-a.
Dionice je kupilo više od 1.300 investitora. Oko 14 posto ponuđenih dionica kupili su strani investitori. Više od 54 posto dioničara Tankerske plovidbe prihvatilo je ponudu za zamjenu dionica, među kojima i postojeći i bivši management društva, kao i brojni sadašnji i bivši zaposlenici.
Tankerska Next Generation osnovana je u kolovozu 2014., posluje s 2 MR produkt tankera, te gradi novi MR tanker eko-dizajna u Južnoj Koreji koji bi trebao pojačati flotu u drugoj polovini ove godine. S prikupljenim kapitalom iz IPO-a kompanija će imati kapital od 463 milijuna kuna, što bi trebalo biti dovoljno za akviziciju dva slična nova broda.
To će značiti posao za 100 pomoraca, a s brodom koji se u drugoj polovici godine završava u Južnoj Koreji, pomorski kruh za još 50 građana Hrvatske.
Tankerska plovidba namjerava poslovanje u segmentu produkt tankera razvijati isključivo kroz TNG-a, dok će u matici nastaviti upravljati tankerima za prijevoz sirove nafte i brodovima za prijevoz rasutih tereta.