ZADAR– Kišno vrijeme ne ide na ruku izvođačima radova na Liburnskoj obali, gdje je početkom studenog otvoreno gradilište za gradnju kanalizacijskog sustava (otpadne vode) s crpnom stanicom u trajektnoj luci.
Ali, plima, more i kiša nisu ništa spram problema kojeg Vodoinstalacija ima s lošim materijalom od kojeg je napravljen taj obalni dio Poluotoka. Zbog takvog materijala u kojem su iskopani kanali u koje će se položiti cijevi, izvođači radova morali su ugraditi specijalne oplate kako bi se spriječilo urušavanje kanala i opasnost za same radnike. Iako u Vodoinstalaciji ne sumnjaju u to da će posao napraviti u roku, za sada im velike teškoće stvara i gradilište koje je praktički otvoreno za promet zbog ukrcaja na trajekt.
Isti izvođači radova imaju teškoća i u uvali Maestral gdje se također gradi crpna stanica. Tamo Vodoinstalacija ima problema s podzemnim vodama. Pravi potoci izviru, vjerojatno od Bokanjačkog blata, tumače u toj zadarskoj tvrtki i to iznenađenje na gradilištu.
Posebna priča je gradilište u Ulici Hrvoja Čustića. Tamo su se strojevi Vodoinstalacije spustili na dubinu od 7.5 metara, zbog nagiba trase kolektora visoke zone.
Na toj dubini kanala nailaze na razno, razne kablove infrastrukture. Pa tako i na visokonaponski 110 kW kabel, zbog kojeg im dolaze iz HEP-a iz Splita, kako bi ga isključili dok oni sa strojevima kopaju.
![](/images/vijesti/orginal/trajekt_radovi_1416384189.jpg)