U subotu 5. listopada u Zavičajnom muzeju i školi u Novigradu održan je seminar-radionica ‘Marte Meo prirodna potpora razvoju i svakodnevni život obitelji’ kojem su se odazvali predstavnici dječjih vrtića, osnovnih i srednjih škola, socijalni radnici i drugi stručnjaci. Radionicu je organizirala Akademija za razvojnu rehabilitaciju Klinike za dječje bolesti Zagreb.
Voditeljica tečaja bila je Hildegard Rausch, Marte Meo licencna supervizorica
Radionica je bila namijenjena roditeljima odnosno udomiteljima i stručnjacima koji se bave odgojem djece (odgojiteljima, učiteljima i članovima stručnih timova pedagoških ustanova) kao i onima koji se bave rehabilitacijom djece koja imaju teškoće u razvoju (liječnicima, psiholozima, defektolozima, fizioterapeutima, radnim terapeutima).
Polaznici su upoznali Marte Meo prirodnu potporu razvoju i načine na koji se učinkovito u djece aktiviraju razvojni procesi.
L I F E L O N G L I S T E N I N G
CJELOŽIVOTNO SLUŠANJE
• u sklopu grant-sheme „Integracija skupina u nepovoljnom položaju u redoviti sustav obrazovanja” (EU-program IPA Komponenta IV)
• PROVODITELJI PROJEKTA
o nositelj: Centar za odgoj i obrazovanje „Slava Raškaj” Zagreb, ravnateljica Slavica Jelić
o partneri: Pučko otvoreno učilište Zagreb
Hotelijersko-ugostiteljska i turistička škola Zadar
Osnovna škola Trnjanska
o suradnici: Dječji vrtić Jarun
Udruga Sociativa Nova
• KOORDINATOR ZA ZADARSKU ŽUPANIJU:
Harold Pece, dipl.iur.
• CILJ PROJEKTA
Edukacijom i razvojem alata za stručnu podršku za djelatnike u redovnim vrtićima i osnovnim i srednjim školama pružit će se potpora uključivanju osoba s komunikacijskim teškoćama u redovni obrazovni sustav.
• CILJNA SKUPINA – odgojitelji, učitelji, nastavnici i ostali stručni suradnici u vrtićima, osnovnim i srednjim školama u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji, Zadru i Zadarskoj županiji
• TRAJANJE – od rujna 2013. do prosinca 2014. – 16 mjeseci
• SPECIFIČNI CILJEVI
o priprema i provođenje programa stručnog usavršavanja za odgojno-obrazovne djelatnike u redovnom odgojno-obrazovnom sustavu za rad s osobama s komunikacijskim teškoćama
o proizvodnja priručnika i ostalih alata za kontinuiranu podršku odgojno-obrazovnim djelatnicima: internetska stranica, stručna knjižnica, prilagođena nastavna pisma za učenje na daljinu
o informiranje stručne i opće javnosti o specifičnoj problematici odgojno-obrazovnog rada s osobama s komunikacijskim teškoćama i podizanje svijesti o prednostima inkluzivnog obrazovanja