ZADAR– Taksi služba koju svojim aktima regulira Grad Zadar ulazi u novu turističku sezonu sa 109 taksi vozila, u kojima su otvorena radna mjesta za najmanje 200 Zadrana.
Sve veće zanimanje za posao taksi prijevoza Gradsko vijeće je ograničilo na 110 dozvola, budući da je po upisniku, objavljenom na stranici Grada Zadra, čak 192 taksi vozila kojima je izdana dozvola koja je važila četiri godine.
Uz plaćenu dozvolu službe u Gradskoj upravi besplatno im mijenjaju cjenik usluge koja je, kao što je poznato ograničena na bazi od pet kilometara. Svaki daljnji kilometar naplaćuje se po 10 kuna.
No, iako je izdavanje računa obaveza na koju su upozoreni svi korisnici taksija i mogu sve nepravilnosti uočene kod zadarske taksi službe, prijaviti cestovnoj inspekciji, i dalje je na snazi model pogodbe.
To je tržišna utakmica prilagodbe, kazao nam je Silvo Grancarić, iz Odjela za gospodarstvo koji u projektu taksi službe od prvog dana.
Revoluciju u zadarski taksi unio je prije tri godine Taxi Lulić, koji je uveo novi standard i cijenu od 20 kuna za gradsku vožnju. Na toj cijeni još je uvijek Taxi Denis, koji nakon 19 Lulićevih vozila ima najveći broj taksija. Slijedi ga skupina taksi obrtnika koji imaju pod tri, četiri ili pet vozila, dok su ostalo pojedinačni vlasnici taksi dozvole.
Lulić je još uvijek na cijeni od 30 kuna na koliko je spustio maksimalnu tarifu od 40 kuna za koliko su njegovi taksisti vozili prošlo ljeto. Većina taksista posljednjih dana dolazi u gradsku upravu i mijenja cjenik na 40 kuna, doznajemo od Grancarića. Samo Taxi Denis ostaje na najjeftiniji. Očekuje se da i Lulić ovih dana podigne cijenu taksi usluge na 40 kuna.