Hrvatski telekom pokreće novu mobilnu mrežu, i to za zahtjevnije korisnike. Nova HT-ova mreža nazvana Bonbon počet će s radom u petak 1. listopada, a ciljna skupina su joj mladi, zaposleni i bolje stojeći građani.
Kako doznaje Poslovni dnevnik, HT Bonbon će dobiti poseban predbroj 097. HT je već registrirao internetsku domenu Bonbon.com.hr, na njoj postavio najavu nove mreže te se počeo oglašavati po billboardima – i sve to bez ikakvih informacija o tome tko pokreće novu mrežu.
Na upit lista u HT-u su potvrdili da rade na projektu Bonbon, ali više o njemu nisu željeli govoriti. Ističu da bez obzira što je Bonbon novi mobilni brend HT-a, sve odluke donosi poseban tim koji je potpuno samostalan od kompanijine postojeće mreže T-Mobilea.
Voditelj tog šesteročlanog tima je bivši direktor Sektora za marketinške komunikacije T-Mobilea Lordan Kondić.
“T-Mobile je naša konkurencija, kao i ostale tri mreže. No, zasad nova mreža neće biti izdvojena u zasebnu tvrtku nego je naš tim odvojen od standardne organizacijske strukture i odgovara izravno Upravi HT-a”, kazao je voditelj nove Bonbon mreže Lordan Kondić, koji je projekt preuzeo u svibnju.
Presedan za Deutsche Telekom
Za Deutsche Telekom, čija je HT tvrtka kći, pokretanje novog mobilnog brenda Bonbon je presedan, piše Poslovni dnevnik. Naime, DT ima marketinšku politiku da na svim novim tržištima postojeće brendove zamijeni s T-Mobileom (tako je mreža CRONET prerasla u T-Mobile Hrvatska). Primjera da DT ili neka njena tvrtka T-Mobileu radi konkurenciju nema, osim primjera iz Velike Britanije, gdje bi do 2012. T-Mobile mogao promijeniti ime, ali zato što se spojio sa snažnim konkurentom Orangeom, čime je nastao najveći mobilni operater u toj zemlji.
Inače, u Hrvatskoj trenutno rade četiri mobilne mreže. HT ima najveću mobilnu mrežu T-Mobile, Vipnet je drugi po veličini s Vip i Tomato mrežom, a treći je mobilni operater Tele2. Problem velikih operatera poput HT-a i Vipneta je što je lani po prvi puta industrija mobilnih telekomunikacija u Hrvatskoj zabilježila pad, te su prijavljeni prihodi 2,7 posto manji nego godinu prije, a sličan trend očekuje se i ove godine.
T-Mobileu je tako prihod pao 5 posto, na 574,7 milijuna eura. Jedini izuzetak je Tele2, koji je upravo zahvaljujući politici niskih cijena uspio povećati prihode. Prihodi Tele2 tako su lani skočili za 50,9 posto na 132,2 milijuna eura. U HT-u ne otkrivaju visinu investicije niti koliki prihod očekuju od Bonbona. Nova mreža ciljat će na prihodovno najviši dio tržišta, za koji se tradicionalno natječu Vip i T-Mobile.