ZADAR – Pronađite nove kolekcije donjeg rublja, te spavaćeg, kupaćeg i sportskog programa u novootvorenom Triumph dućanu u City centru Galerija.
Triumph je za Vas u donjem rublju za sezonu proljeće/ljeto 2009. pripremio čudesno raznolike kolekcije. Četiri moderna koncepta odišu senzualnošću i samouvjerenošću i daju trendy, urbani osjećaj. Počevši od kolekcije „Sunny Moods” prožete suncem, preko nježne ljetne kolekcije „Light as Air” i vruće kolekcije „Glamorous Secrets” pa sve do zavodničke kolekcije „Up to big Cups” i elegantne i funkcionalne kolekcije „Modern Shape”. Poglede privlače ne samo nove, moderne sezonske boje, nego i svježi, ženstveni krojevi i lagani, plemeniti materijali sa zaigranim detaljima. Ukratko, potpuno savršenstvo s urbanim dodirom za zahtjevnu ženu.
Bezvremenska elegancija, trendovske boje u kombinaciji s novim materijalima i sexy krojevima čeka Vas s novom Triumphovom kolekcijom kupaćih kostima koja pokazuje aktualne modne trendove i za plažu u sezoni proljeće/ljeto 2009. Bilo da se radi o lijepim jednobojnim temama ili zanimljivom print-dizajnu kao kod linija „Manhattan”, „Mombasa”, „Salina”, o drskim i vrckastim modelima poput „Miss Triumph” ili pak o gracioznom stilu iz linije „High Fashion” – svaka će žena ovdje pronaći svoj odgovarajući stil za boravak na suncu.
Triumph International je u Njemačkoj najveći poslodavac u konfekcijskoj branši, a pripada i najvećem proizvođaču donjeg rublja u svijetu. Osim ponude donjeg rublja (ženskog i muškog) svih vrsta i krojeva, ponuda je nadopunjena spavaćim programom, proizvodima namijenjenim mladima i odjećom za rekreaciju, te kupaćim kostimima i sportskom odjećom.
Firma Triumph osnovana je 1886. godine a u više od stotinu godina od skromnih početaka klasične njemačke manufakture midera razvili smo se u multinacionalnu tvrtku koja je i danas u privatnom vlasništvu.
1930 god. Triumph postaje najveći proizvođač midera u Europi.
Radi sve veće važnosti firme Triumph izvan granica Republike Njemačke, 1950 god. Triumph mijenja ime u Triumph International.
Firma Triumph International danas je prisutna u više od 120 zemalja sa svojim glavnim brandovima Triumph, Sloggi, Valisere i HOM.
Triumph s više od 43.000 zaposlenika ostvaruje promet od 2,5 milijarde CHF (podaci za 2007. godinu).