ZADAR – Da su Zadrani i te kako zainteresirani za bolja prometna rješenja u gradu, pokazuje prava “opsada” portala Gradske uprave: u samo zadnjih nekoliko dana građani su doslovno zatrpali rubriku Pitanja i odgovori raznim primjedbama, ali i vrlo zanimljivim prijedlozima prometnih rješenja i poboljšanja u Zadru.
Nažalost, sa “druge strane” bilo je malo volje za kvalitetnijim odgovorima ili suradnjom, pa se sve svelo na birokratsko prebacivanje loptica na druge adrese. Ili, u žargonu kazano, internetske gradske vlasti građane su uglavnom “otpilile”, iako su neka pitanja i prijedlozi dopunjeni i fotografijama, čak i pravim skicama koje ilustriraju rješenja.
– Postoji li datum do kada bi Ulica 159. brigade trebala biti u funkciji? Psljednjih mjesec dana se praktički ništa ne radi, radnici šetkaju, strojevi miruju. O toj ulici u ova teška vremena ovisi boljitak više od 30 tvrtki i njihovih 500 zaposlenih.
Ujedno Vas obavještavam da se organiziramo i da ćemo pred izbore sigurno biti spremni organizirati i prosvjede, možda i blokade tako da skrenemo pozornost na naše probleme. Strašna je diskriminacija po kojoj se izašlo u susret divu Baumaxu i njima se spomenuta ulica uredila do ulaza – ogorčen je građanin.
– Meni nikako nije jasno zašto se križanje ulica Petra Svačića, Obale kneza Branimira i 31. listopada 1944. ne može drukčije regulirati promjenom dopuštenih smjerova. Iz Svačićeve bi se uredno moglo skretati lijevo prema Poluotoku, ali ne, to je neka 40-godišnja dogma i točka – tvrdi građanin koji je uz pitanje priložio i skicu tih raskrižja.
Kad će se pristupiti gradnji nogostupa od križanja na Meladi (kod ipsilona) do križanja Puta Nina i Ivana Lukačića? I što je s probojem Puta Nina na ulicu Benka Benkovića? – pita građanin.
Navedene rekonstrukcije Grad smatra bitnim i planira ih se rješavati u sklopu rekonstrukcije ulice Benka Benkovića, a kojoj će se pristupiti usporedno sa gradnjom kolektora koji do Bokanjca prolazi upravo ulicom Benka Benkovića. Stanari iz Ulice Katarine Zrinske žale se na opasan izlazak automobilom na glavnu cestu, Zrinsko-frankopansku, zbog privatnog visokog zida i bršljana koji pokriva izlaz na kolnik i pješački prijelaz.
Građane zanima kad se namjerava spojiti Ulica Grge Novaka i Roberta Frangeša Mihanovića, kao i Ulica R.F. Mihanovića s Ulicom Matije Gupca. Vozači koji dolaze Benkovačkom ulicom iz pravca Zemunika prema Zadru doslovno izlete na raskrižje, ne obraćaju pažnju na pješački prijelaz i, iskreno, pravo je čudo kako nitko do sada nije nastradao.
Potez (kolnik) od mosta do trajektnog pristaništa je u katastrofalnom stanju! Nikad jadnije. Tamo je nekoliko ogromnih rupa i udubljenja. Kad će to biti sanirano? Velika rupa u kolniku nalazi se na cesti koja ide prema Gothamu (Ulica Stjepana Radića) blizu pješačkog prijelaza između Čistoće i plave zgrade ispod Gothama, pitaju građani i predlažu:
– Imate li ikakvih razmatranja uvođenja tramvaja? Zadar je već postao prekaotičan, osobito ljeti, kad gradski autobusi gube smisao… Neki gradovi su bili puno manji od Zadra danas, kad su uvodili tramvaje. Dvije linije za početak bi bile idealno rješenje za brzi gradski prijevoz, na primjer Gaženica – Poluotok, Kolodvor – Diklo.
A iz Gradske uprave odgovaraju: – Kao ekološki prihvatljivije vozilo, tramvaj će najvjerojatnije biti dio sustava gradskog prijevoza u nekom budućem razdoblju.
Na križanju kod HAK-a u noćnim satima, kad se dio rasvjete u Zrinsko-frankopanskoj pogasi, ne radi ni jedna lampa te je cijelo križanje u mraku. Treba li opet netko poginuti da se to popravi? – pitaju građani.
ZADAR – Da su Zadrani i te kako zainteresirani za bolja prometna rješenja u gradu, pokazuje prava “opsada” portala Gradske uprave: u samo zadnjih nekoliko dana građani su doslovno zatrpali rubriku Pitanja i odgovori raznim primjedbama, ali i vrlo zanimljivim prijedlozima prometnih rješenja i poboljšanja u Zadru.
Nažalost, sa “druge strane” bilo je malo volje za kvalitetnijim odgovorima ili suradnjom, pa se sve svelo na birokratsko prebacivanje loptica na druge adrese. Ili, u žargonu kazano, internetske gradske vlasti građane su uglavnom “otpilile”, iako su neka pitanja i prijedlozi dopunjeni i fotografijama, čak i pravim skicama koje ilustriraju rješenja.
– Postoji li datum do kada bi Ulica 159. brigade trebala biti u funkciji? Psljednjih mjesec dana se praktički ništa ne radi, radnici šetkaju, strojevi miruju. O toj ulici u ova teška vremena ovisi boljitak više od 30 tvrtki i njihovih 500 zaposlenih.
Ujedno Vas obavještavam da se organiziramo i da ćemo pred izbore sigurno biti spremni organizirati i prosvjede, možda i blokade tako da skrenemo pozornost na naše probleme. Strašna je diskriminacija po kojoj se izašlo u susret divu Baumaxu i njima se spomenuta ulica uredila do ulaza – ogorčen je građanin.
– Meni nikako nije jasno zašto se križanje ulica Petra Svačića, Obale kneza Branimira i 31. listopada 1944. ne može drukčije regulirati promjenom dopuštenih smjerova. Iz Svačićeve bi se uredno moglo skretati lijevo prema Poluotoku, ali ne, to je neka 40-godišnja dogma i točka – tvrdi građanin koji je uz pitanje priložio i skicu tih raskrižja.
Kad će se pristupiti gradnji nogostupa od križanja na Meladi (kod ipsilona) do križanja Puta Nina i Ivana Lukačića? I što je s probojem Puta Nina na ulicu Benka Benkovića? – pita građanin.
Navedene rekonstrukcije Grad smatra bitnim i planira ih se rješavati u sklopu rekonstrukcije ulice Benka Benkovića, a kojoj će se pristupiti usporedno sa gradnjom kolektora koji do Bokanjca prolazi upravo ulicom Benka Benkovića. Stanari iz Ulice Katarine Zrinske žale se na opasan izlazak automobilom na glavnu cestu, Zrinsko-frankopansku, zbog privatnog visokog zida i bršljana koji pokriva izlaz na kolnik i pješački prijelaz.
Građane zanima kad se namjerava spojiti Ulica Grge Novaka i Roberta Frangeša Mihanovića, kao i Ulica R.F. Mihanovića s Ulicom Matije Gupca. Vozači koji dolaze Benkovačkom ulicom iz pravca Zemunika prema Zadru doslovno izlete na raskrižje, ne obraćaju pažnju na pješački prijelaz i, iskreno, pravo je čudo kako nitko do sada nije nastradao.
Potez (kolnik) od mosta do trajektnog pristaništa je u katastrofalnom stanju! Nikad jadnije. Tamo je nekoliko ogromnih rupa i udubljenja. Kad će to biti sanirano? Velika rupa u kolniku nalazi se na cesti koja ide prema Gothamu (Ulica Stjepana Radića) blizu pješačkog prijelaza između Čistoće i plave zgrade ispod Gothama, pitaju građani i predlažu:
– Imate li ikakvih razmatranja uvođenja tramvaja? Zadar je već postao prekaotičan, osobito ljeti, kad gradski autobusi gube smisao… Neki gradovi su bili puno manji od Zadra danas, kad su uvodili tramvaje. Dvije linije za početak bi bile idealno rješenje za brzi gradski prijevoz, na primjer Gaženica – Poluotok, Kolodvor – Diklo.
A iz Gradske uprave odgovaraju: – Kao ekološki prihvatljivije vozilo, tramvaj će najvjerojatnije biti dio sustava gradskog prijevoza u nekom budućem razdoblju.
Na križanju kod HAK-a u noćnim satima, kad se dio rasvjete u Zrinsko-frankopanskoj pogasi, ne radi ni jedna lampa te je cijelo križanje u mraku. Treba li opet netko poginuti da se to popravi? – pitaju građani.