Thelma & Louise, kultni film iz 1991. godine za koji je scenarij napisala Callie Khouri dobio je svoje kazališno uprizorenje i još jednom aktualizirao problem emancipacije žena. Upravo je to i bila glavna motivacija redatelja Dalibora Matanića pri postavljanju ovog komada na kazališne daske; pretočiti filmsku priču u sadašnjost domaćeg podneblja. Krajnji ishod je postignut – problemi o kojima ova predstava progovara krajnje su univerzalni i ne tiču se samo američkog kontinenta.
Priču o Thelmi i Louise kao simbolima ženskog traganja za slobodom, emancipacijom i individualnošću u prepunom Lapidariju Narodnog muzeja Zadar sinoć su Zadrani odgledali u dahu. Odlična scenografija postavljena u središte publike, gdje gledaoci postaju „aktivni” sudionici priče, dodatno su obogatile video projekcije, odličan izbor glazbe i nevjerojatna transformacija glumaca koji su s lakoćom prelazili iz uloge u ulogu.
Thelmu, prilično naivnu, uplašenu, no prije svega žednu avanture i slobode igrala je Zadranka Tihana Lazović, dok je uloga njene najbolje prijateljice, naoko puno odlučnije i čvršće Louise povjerena Lani Gojak. Uz njih, iznimno jak ženski pečat predstavi dala je Senka Bulić u ulozi inspektorice, koja je unatoč počinjenom zločinu stala u obranu dviju mladih žena.
Muški svijet, u kojem su ženi nametnuti određeni obrasci ponašanja, u kojima ona nema pravo glasa i izbora, gdje nerijetko vladaju grubost i fizički sukobi, dočarali su Janko Popović Volarić i Rade Radolović utjelovivši likove koji se pojavljuju u životu Thelme i Louise. Fizički teatar, u ovom slučaju ispunjen udaracima, čupanjem, pljuvanjem i galamom zasigurno je ostavio dubok dojam na publiku koja je, kao i u slučaju gostovanja u drugim gradovima Lijepe naše, u ključnim scenama imala potrebu zaštititi glumice od brutalnih napada muških kolega. O tome najvjernije svjedoči reakcija jedne gledateljice koja je u završnoj sceni, kad šef policije (Janko Popović Volarić) dijeli publici pištolje i poziva ih da se ustanu i upere ih u Thelmu i Louise, svoj pištolj uperila upravo u njega.