ZADAR– Zadarska nadbiskupija zaradila je lani 700 tisuća kuna na pogledu sa Zvonika koji je otvoren od travnja do mjeseca studenog.
Točnije, Zvonik je, prema podacima Nadbiskupije u prošloj godini posjetilo 70 tisuća gostiju od kojih je svatko platio ulaznicu od 10 kuna. Za taj novac uživali su u pogledu s visine od 60-tak metara. Zvonik Sv. Stošije otvoren je za posjetitelja od 2002. godine. Sudeći po podacima važniji je dio kulturne ponude zadarske povijesne jezgre, budući da je crkvu Sv. Donata lani posjetilo 40 tisuća posjetitelja. Cijena ulaznice je također 10 kuna i to od prošle godine, što znači da je Arheološki muzej zaradio oko 400 tisuća kuna (zbog popusta na grupu).
Iako je izložba Zlato i srebro Zadra najvrjednija kulturološka ponuda u istom prostoru, zadarsko blago lani je upoznalo tek 25 tisuća posjetitelja uz ulaznicu od 20 kuna.
To su podaci koje je iz socio-ekonomske analize sakralnog sklopa na ostacima Forumu koji se nominira za UNESC-ovu listu, prikupila i iznijela Anastazija Magaš, pročelnica Konzervatorskog odjela u Zadru.
U posljednje dvije godine u taj je kompleks uloženo 24 milijuna kuna. Grad Zadar uložio je 14 milijuna kuna, Nadbiskupija je uložila oko 4,5 milijuna kuna, dok su ostalo, prema riječima pročelnice Magaš različite donacij(!?).