NEW YORK – Žena koja je postavila standarde ženske ljepote i gracioznosti, te za vrijeme svog života postala prava modna ikona u pravom smislu te riječi, to je i danas. Riječ je naravno o jednoj i jedinoj Marilyn Monroe. Ikona stila i dalje je neiscrpna inspiracija mnogih svjetski priznatih dizajnerima.
Usprkos višku kilograma D&G je angažirao Scarlett
Tako je Merlinka bila inspiracija i za novu reklamnu kampanju ultra uspješnog talijanskog dvojca D&G-a. Zaštitno lice koja će se smiješiti s novih jumbo plakata je najseksepilnija glumica današnjice, po izboru časopisa People, Scarlett Johansson.
Kampanja za novu kozmetiku ovog poznatog brenda jedna je od najsenzualnijih do sada, kao ističu modni kritičari i stručnjaci koji od mode zarađuju za kruh. Usprkos napisima da je glumica nabacila nekoliko kila viška pa da su ju neki producenti iz tog razloga odbili angažirati, D&G nije se pokolebao i bez razmišljanja pozvao Scarlett.
Tako su novi ruž i lak za nokte dobili svoju novu “ambasadoricu”. 24-godišnja Scarlett koja se nije libila niti skinuti na filmu bila je jedna od najtraženijih modela dok nije nabacila koju kilicu više. Glumica koja uživa u jelu više nego bilo čemu, često je optuživana za brojne plastične operacije, ali ona se uvijek spremno brani.
Scarlett je u braku od studenog prošle godine
“Pogledajte moje slike kada sam imala 14 godina i slike sada, na kojima imam 24 godine, pa sami zaključite jesam li se operirala”, poručila je Scarlett. Glumica koja je od studenog prošle godine uplovila u bračne vode i dalje je tiha patnja mnogih muškaraca koji sanjaju njezine napučene usnice i savršene grudi, a nakon ove kampanje to će praksirati i češće.