Za posljednji primjerak popularnog Yuga, koji je 20. studenog sišao sa proizvodne trake kragujevačke tvornice Zastava, javilo se mnogo zainteresiranih kolekcionara. Prema pisanju Pressa, u tvornicu se javilo više od 20 potencijalnih kupaca, koji uz automobil traže i tvorničku specifikaciju kojom se potvrđuje da je baš njihov Yugo onaj posljednji.
Najveća dosad pristigla ponuda je navodno ona koju je dao anonimni vlasnik posljednjeg “Tristaća” (Fiat 1.300) i posljednjeg Renaulta 4, a riječ je o ponudi od čak 50.000 eura. Ipak, iz tvornice su poručili kako će se teško odreći posljednjeg primjerka i kako će on definitivno ostati u tvorničkom muzeju. Vladeta Kostić, komercijalni direktor “Zastava automobila”, rekao je kako ovaj primjerak Yuga neće prodati “ni za kakav novac”.
Jedan od pet najpoznatijih srpskih kolekcionara oldtimera, Milan Posavec Lemi iz Petrovaradina, rekao je kako će posljednji model Yuga možda nešto vrijediti tek za 30 do 40 godina. “Poznajem većinu ozbiljnih kolekcionara u Srbiji i nitko od njih ni u snu ne bi za posljednjeg Yuga dao 50.000 eura”, dodao je. Podsjetio je i kako je Yugo proglašavan najgorim automobilom, proizveden je u ogromnom broju primjeraka, a nije imao uspjeha ni na utrkama pa ne može imati ni numizmatičku vrijednost.
Yugo je proizveden u sveukupno 794.428 primjerka, od čega ih je izvezeno 256.691, a 141.511 je prodano na američkom tržištu. Iz Zastave su poručili kako će se rezervne dijelove za Yugo na tržištu moći pronaći najmanje narednih sedam godina.