Agencija za obalni linijskih prijevoz potpisala je ugovor s Jadrolinijom za obavljanja privremenog javnog prijevoza na državnoj trajektnoj liniji 431 Preko – Ošljak – Zadar/Gaženica i obratno.
Jadrolinija je odabrana u pregovaračkom postupku bez prethodne objave poziva na nadmetanje jer još nije dovršen „postupak davanja koncesije za obavljanje javne usluge na predmetnoj liniji“. Jadrolinija će stoga nastaviti održavati tu liniju, ali „ne duže od šest mjeseci, iznimno do godine dana“, navodi se u objavi o potpisu ugovora.
Izmjene su nastale jer je prošle godine odlukom Vlade trajektna linija pretvorena iz neprofitabilne u profitabilnu, ali Agencija očito još nije bila spremna raspisati natječaj za koncesiju koju će dobiti onaj tko ispuni uvjete i tko ponudi najviši iznos za koncesiju na liniji za koju će ovim ugovorom Jadroliniji biti isplaćeno 177.360,21 eura subvencije.
Za razliku od brzobrodskih linija na kojima se razvilo tržište konkurentskih firmi, na trajektnim linijama još uvijek je samo Jadrolinija. No 2023. potencijal za zaradu na toj liniji prepoznali su Talijani pa je njihova tvrtka iskazala interes i tražila od Agencije odobrenje kojim bi, uz Jadroliniju, vozili još nekoliko puta dnevno na relaciji Preko – Zadar i to bez subvencije. Iako je Agencija inicijalno dala odobrenje, nakon puno peripetija ga je i poništila.
Kradem,kradeš,krade,krademo,kradete,kradu…
Vi se ne vozite tunelom što je HDZ obeća prije prošlih izbora ?
Linija postala komercijalna pa Jadrolinija, a sutra netko drugi moze derati s cijenama. Bravo majstori.
Ma šta lupetanja,uvijek nešto izmisjaju neproduktivne, koje Agencije, šta će one odlučivati, tko ih plaća iz kojeg budeta,…jednostavno Jadrolinija obavja taj prijevoz brijantno i netreba je tjerati i koncesije davati drugima,koji neće zaraden novac uložiti kod nas, a Jadrolinija ne samo da bobro i kvalitetno to obavlja, već i zapošljava naše ljude,koji hrane familije…a ne bi neke agencije dovodili talijane i Bugare…na begajte lovit rake govnare..
Most ili tunel, samo udrite već jednom (osobno sam za most). Bar ćemo znat da cijene karata Jadrolinije neće skakati. A i “virizacije” Pašmana i Ugljana se ne triba bojati jer je ista već godinama namo prisutna.
Ni most ni tunel nece se graditi nikad jer koliko bi novaca izgubili jadrolinija da niko ne plaća prevoz preko mosta jadroliniji tako ti je i sa kružnim tokovi ili semafori. Semafore triba servisirati održavati itd dok kružni kad sae sagrade samo 1 godišnje opiturati i toje to nema ekonomske računice.Jer oni ne gledaju sto je bolje nego da se pere lova svaku godinu misec dan.
Baš me briga za Jadroliniju i servisere semafora, želim se što sigurnije i jeftinije voziti
Bravo Mali Zeus konačno da imam istomišljenika
Jadrolinija, iz pouzdanog izvora znam, je glavni kočničar ideje o izgradnji mosta prema Pašmanu, koji bi išao negde između , preko Babca ili Galešnjaka.
Prije zbog kalmetinog fetiša na tunele
Ha,ha,dobro si me nasmija.Jadrolinija je državna,Soptu i ekipu je poastavija Plenki i HDZ.Biti će kako veliki viđa odluči,a ti nastavi pričati bajke “iz puzdanih izvora”
Hebiha, to mi reka lolalni hdzovac koji ima kuću u kukljici, a pričao s nekim s viših pozicija u jadroliniji. A naravno da ce bit kako vrh odluči
Talijani ili talijanska mafija?? Hdz širi guzove za jače pranje love, nije dosta albanaca na poluotoku…
Minjaju se zakoni kako bi se omgucilo talijanskih mafiji da pere lovu na stetu jadrolinije. Malo o firmi koja bi tribala doc
https://lespresso.it/c/attualita/2021/2/23/cosi-la-mafia-controlla-i-traghetti-tra-sicilia-e-calabria/11974
Kad se upoznaju sa našom mafijom , biti će ih sram kako malo znaju o makinjanju proračunske love.