U Maloj vijećnici Doma Zadarske županije potpisani su ugovori o poslovnoj suradnji između Turističke zajednice Zadarske županije i Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA). Zadarska županija sa svojom bogatom povijesti, prirodnim ljepotama, kulturnom baštinom i raznolikim sadržajem, bit će promovirana kao UHPA-ina preporučena domaća destinacija 2025. godine.
UHPA će tijekom 2025. godine u svim komunikacijskim i promotivnim kanalima, javnim događanjima i tiskovinama promovirati Zadarsku županiju. Župan Božidar Longin istaknuo je da projekt Udruge hrvatskih putničkih agencija već više godina uspješno doprinosi boljem pozicioniranju, prepoznatljivosti i promociji destinacije.
– Vjerujem da će i naša županija profitirati iz ove suradnje. Činjenica jest da je turizam u Zadarskoj županiji najjača gospodarska grana i da iz godine u godinu rastu brojke i dolazaka i noćenja. No također je i činjenica da cilj kvalitetnog turističkog razvoja nije tek povećanje broja posjetitelja, već turizam koji mora biti održiv. Stoga je posebno važno orijentirati se na podizanje kvalitete ukupnog turističkog proizvoda, a što uključuje i podizanje kvalitete smještaja, i gastronomske ponude, i ostalih sadržaja koji se gostima nude. Također, važno je rasteretiti ljetne mjesece, a proširiti turistički promet na pred i post sezonu s krajnjim ciljem ostvarivanja cjelogodišnjeg turizma na znatno višoj razini od postojeće.
Hrvoje Anić, direktor Turističke zajednice Zadarske županije, rekao je kako je ovo još jedan snažan korak i izvrsna prilika za dodatnu promociju naše županije na domaćem i stranim tržištima.
– Zadarska je županija destinacija koja svojom raznolikom i očuvanom prirodom, bogatom kulturnom baštinom, te autohtonom enološkom i gastronomskom ponudom može posjetiteljima ponuditi brojne doživljaje. Sigurni smo da će ova suradnja Turističke zajednice Zadarske županije s Udrugom hrvatskih putničkih agencija pridonijeti daljnjoj prepoznatljivosti naše županije kao iznimno poželjne destinacije za brojne oblike turizma, uz sve ostale, za aktivni, nautički, kamping, koje desetljećima promoviramo, kao i enološki te gastronomski i poslovni turizam koje posljednjih godina posebno ističemo.

Projekt „UHPA-ina domaća destinacija“ dugi niz godina preporuča domaće i strane destinacije s ciljem daljnjeg jačanja suradnje turističkih agencija i turističkih zajednica, razvoja novih specifičnih turističkih programa i ciljanom promocijom destinacije te povećanjem turističke potrošnje.
– Iznimna mi je čast i osobno zadovoljstvo potpisati ugovor kojim Zadarska županija postaje UHPA-ina domaća destinacija 2025. godine. Kao Zadranina, posebno me veseli što ćemo kroz ovu suradnju imati priliku još snažnije promovirati sve ono što ovaj naš kraj čini posebnim – od predivnih otoka i nacionalnih parkova do topline i gostoljubivosti naših ljudi. UHPA prepoznaje nevjerojatan trud koji je Turistička zajednica Zadarske županije uložila u razvoj održivog turizma i stvaranje nezaboravnih doživljaja za posjetitelje, a ja s ponosom mogu reći kako je ova naša regija ne samo simbol prirodnih ljepota, već i primjer izvrsnosti u turističkoj ponudi, kazao je Tomislav Fain.
Do sada je kroz ovaj projekt ostvarena uspješna suradnja s turističkim zajednicama Istarske, Splitsko-dalmatinske županije, Grada Zagreba, Sisačko-moslavačke, Šibensko-kninske i Zagrebačke županije te turističkim zajednicama gradova Crikvenice, Hvara i Splita.
Na konferenciji za medije najavljeno je kako će se ovogodišnji Dani UHPA-e, najveći godišnji skup članova i partnera Udruge, održati od 26. do 28. ožujka u Hotelu Pinija u Petrčanima. Prilika je to da se Zadarska županija sa svojom ponudom predstavi predstavnicima turističkih agencija, članicama UHPA-e te predstavnicima Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske gospodarske komore, strukovnih udruga i medija.