Gradnja Autobusnog kolodvora Zadar i njegovo otvaranje 1989. godine donijela je veliki iskorak u rješavanju prometnih gužvi na Poluotoku, koje su se čak i u vremenima s puno manje automobila stvarale u trajektnoj luci. Polovicu novca donirao je SAS na čelu s tadašnjim legendarnim direktorom Stanislavom Antićem, ostatak se trebao pokriti javnim novcem, no neki troškovi nikada nisu podmireni.
Skoro četiri desetljeća nakon otvaranja Grad Zadar nedavno je vlasniku terena na kojemu je sagrađen kolodvor isplatio naknadu od 365.161 eura. Po zahtjevu Zadranina I. D. pred Uredom državne uprave, a danas Upravnim odjelom za javnu nabavu i upravljanje imovinom Zadarske županije, vodio se dugogodišnji upravni postupak određivanja naknade za deposedirano zemljište u kojem je Gradu Zadru, kao sljedniku Općine Zadar, naložena isplata navedenog iznosa kao naknada za dvije čestice.
– Konkretno, riječ je o zemljištu deposediranom i dodijeljenom Liburniji Zadar još sredinom 80-ih godina prošlog stoljeća, a za potrebe izgradnje današnjeg autobusnog kolodvora, pojašnjavaju u Gradskoj upravi.
Isplata je izvršena po sudskoj presudi, što znači da za nju nije trebala suglasnost Gradskog vijeća.