Ured za korporativne komunikacije Hrvatske pošte reagirao je na nedavni članak objavljen na portalu 057info „Muke po pošti: Rođendanska čestitka u Petrčane stigla više od dva mjeseca nakon što je poslana“.
– Nije točno da u Petrčanima nema poštara i da pošiljke kasne dva mjeseca. Poštar za opću dostavu redovito i svaki tjedan dostavlja pošiljke svih vrsta korisnicima u Petrčanima.
Nažalost, na području Petrčana postoji značajan broj nesređenih adresa, odnosno kućanstava bez kućnog broja i prezimena te općeniti nedostatak poštanskih kovčežića. Uz to, čak ni pojedine ulice nemaju postavljene znakove s nazivom. Također, oko 15% pošiljaka koje zaprimimo za dostavu u Petrčanima imaju navedene nepotpune ili nepostojeće adrese za dostavu. Sve su to uvjeti koji značajno otežavaju dostavu poštaru koji je prije nekoliko mjeseci zamijenio dugogodišnjeg kolegu. Zbog toga isporuka pošiljaka dijelu korisnika traje dulje od uobičajenog, a dio pošiljaka nažalost moramo vratiti pošiljateljima zbog nemogućnosti pronalaska adresa navedenih na pošiljkama.
Pozivamo korisnike i Mjesni odbor Petrčane da osiguraju potrebne preduvjete kako bi se dostava ubuduće odvijala bez poteškoća:
1. Ažuriranje adresa prema svim pošiljateljima od kojih trajno ili periodično primaju pošiljke (npr. banke, javna i komunalna poduzeća, telekomunikacijska poduzeća i sl.).
2. Postavljanje kućnog kovčežića na ulazu u kuću (odnosno na ulazu u dvorište) ili na pogodnom mjestu u zgradi (ne više od prvog kata).
3. Vidljivo i pravilno isticanje prezimena na kućnom kovčežiću, ali i na zvonu (podstanari su također dužni istaknuti svoja prezimena).
4. Postavljanje jasno vidljivih znakova s nazivima ulica, preporučili su iz HP-a.