Ovo je vrijeme kada je najviše oboljevanja kako odraslih tako i djece – temperature, infekcije, gripe i korone… Danas smo dobili čak dva prigovora na tretman pacijenata: jedan se odnosio na pedijatricu Doma zdravlja, a drugi na liječnički tim u Kalima.
I dok je u prvom slučaju prigovor upućen na email Ravnateljstvu Doma zdravlja, drugi je stigao imenom i prezimenom na adresu naše redakcije.
„Htjela sam ispričati o neprofesionalnosti i neljubaznosti Hitnog prijema na Otoku Pašmanu u Kalima. Kad im žena dođe nakon trećeg dana temperature 40, a oni ne obave svoj posao u smislu da joj ne izmjere temperaturu (razlog zbog kojeg je došla), ne izmjere tlak niti provjere je li korona, gripa ili nešto slično.
Jedino bitno u tom trenutku je bilo što je žena pozvonila dva puta na vrata jer prvi put nisu otvorili iako nije nikog bilo unutra. Tada su povišenim tonom govorili kako “ne padaju glave” i da ne treba tako zvoniti, nakon toga nikakav pregled nisu obavili niti korektnu informaciju dali već su na izlasku njoj opet povišenim tonom naglasili da sljedeći puta ne zvoni više od jedan put. To nije prvi put da se vidi njihova neljubaznost i nepristojnost sa pacijentima, stalno se to ponavlja i već prelazi svaku mjeru.
Napominjem pustili su je da vozi sama kući autom i sad je završila u Zadru na infuziji i snimanju pluća i srca, navodi se u opisu slučaja s kojim bi se trebali pozabaviti nadležni u istoj županijskoj zdravstvenoj ustanovi.