Strabag sa sjedištem u Zagrebu dao je najpovoljniju ponudu za rekonstrukciju križanja na Žmirićima, kojim Hrvatske ceste napokon planiraju riješiti jednu od crnih točaka gradskog prometa. Tvrtka koja dobiva sve pohvale za raniji dovršetak posla na aglomeraciji Bokanjac, a aktualna je i obnova stare Tehničke škole za posao prošle godine procijenjen na 53 milijuna kuna (7 milijuna eura) bez PDV-a dali su ponudu od 5,55 milijuna eura, što je pola milijuna eura povoljnije od varaždinskog COLAS-a i još pola milijuna skupljeg Sarađena.
Rekonstrukcija koja je prikazana na priloženoj simulaciji obuhvaća znatno više od samog raskrižja, pa će se tako projektom izgraditi obilazne prometnice ukupne duljine tri kilometra. Državna cesta imat će po dva kolnička traka u svakom smjeru razdvojena zelenim pojasom te lijeve skretače.
Umjesto priželjkivanog rotora dobit ćemo semafore, ali oni bi trebali biti koordinirani s onima na zaobilaznici, u Ulici Matije Gupca i Putu Nina te bi vozači trebali prolaziti kroz zeleni val.
Najveći dobitak trebale bi biti dvije obilaznice, oko Plodine i Hey parka, koje će vozače prema Ninu i obratno usmjeravati mimo samog raskrižja. Radovi će trajati 15 mjeseci, s tim da će promet vjerojatno funkcionirati i u tom razdoblju, pogotovo kada fokus radova bude na sporednim cestama.
Ne bude li propusta u ponudi za očekivati je prihvaćanje najjeftinije ponude i uvođenje u radove već nakon turističke sezone, a možda i ranije.