Današnjim danom stupio je na snagu dio privremene regulacije prometa kojom se zbog radova u Ulici Franje Tuđmana zatvorio donji dio izlaznog kolničkog traka Puta Stanova.

S te važne gradske okomice, vozila mogu jedino preko Stanova ili Voštarnice do Grada. Hoće li novu blokadu prometa i alternativni pristup City Galerijji preko Kaljske ulice, pauk vozilo Obale i lučica dvostruko kažnjavati? To je stvar komunalne politike Grada Zadra u kojoj su vlasnici vozila, parkirani na propisno širokom nogostupu koji se nalazi s obje strane ulice, i do sada bili najslađe „jelo" pauku.

U popodnevnim satima postavljena je i ograda na raskrižju s Ulicom bana Josipa Jelačića odakle će se promet do Ulice Put Stanova do daljnjega odvijati dvosmjerno, jednim kolničkim trakom.

Radovi na rekonstrukciji Tuđmanove ulice počeli su izvan kolnika kroz teren u vlasništvu RH, dodijeljen za Novi kampus. I nastavljaju se uz zgradu Impact centra. Prema stanju na terenu, bageri su srušili stabla i "oru", uz samu građevinu koja je svojedobno dodijeljena Nacionalnoj zakladi za razvoj civilnoga društva, a iz zgrade koja je izgubila dvorište izaći će se na nogostup.

Nasuprot se gradi stambena zgrada na četiri kata, koja će još i više promijeniti izgled i funkcionalnost tog raskrižja.

Najosjetljiviji dio trase proširenja Tuđmanova ulice nalazi se od tog do raskrižja s Put Murvica, točnije od crkve sv. Ivana s jedne i Kninske ulice s druge strane. Proširenje će se odvijati samo sa strane City Gallerije, jer je trasa nasuprot „pojedena" prije 20-ak godina uz "blagoslov" tzv. urbanista koji je nisu znali sačuvati.

Zato će u novom projektu glavom platiti pet stabala kostela i pješaci na tom dijelu Tuđmanove ulice ostat će bez zelenih krošnji kao najvećih suncobrana. Neće biti hlada, neće biti širokog nogostupa. Promet će doći uz City Galleriju i Impact centar kao što je četverotračna cesta već došla tik uz zgrade Ginekologije u kojoj se tek rođena „zadarska dica" odmah navikavaju za zvukove i ispuhe prometa.