ZADAR– Zadar je sjedište dvije brodarske kompanije koje su sidrište života Grada više od 60 godina kao i zalog pomorske budućnosti ne samo Zadra već i Hrvatske. Tankerska plovidba i njezina tvrtka kćer Tankerska Next Generation (TNG) isključivo posluju na turbulentnom svjetskom tržištu s kojim se uspješno nose direktori i menadžment tih dviju tvrtki.
Mario Pavić, predsjednik Uprava Tankerske plovidbe na našu zamolbu dao je poslovnu ocjenu prošle i najavu 2019. godine:
– Sad već završena 2018. godina bila je izazovna za Tankersku plovidbu. Godinu je obilježilo loše tankersko tržište u prvoj polovici godine, prodaja udjela u brodogradilištu Viktor Lenac, te prodaja dva starija bulk carriera – brodova Nin i Molat.
Nadamo se da će sam kraj godine preokrenuti rezultat koji je bio negativan za prva tri kvartala u 2018. Iako ima znakova oporavka tržišta, u prognozama i planovima smo uvijek umjereni i oprezni., napisao nam je Pavić.
Direktor TNG John Karavanić u kratkom telefonskom razgovoru potvrdio nam je da je iza njih, na tržištu prijevoza naftnih derivata bila godina „uzburkanog mora”. – Bila je to teška godina iako smo sva tri kvartala pozitivno poslovali. Priželjkujemo pozitivan poslovni rezultat u 2018. godini. Mi smo dobro pozicionirani i pokriveni s ugovorima prijevoza i pozitivno gledamo na 2019. godinu, kazao nam je Karavanić s dozom opreza kojeg u pomorstvu nikad nije dosta.
U poslovnim planovima koji omogućuju stabilno poslovanje, jedino čega nema je kupnja novog ili polovnog broda za flotu TNG. Brodari nisu odustali ali su oprezniji kod investicija u novogradnje koje svima nama smanjuje konkurentnost s obzirom na veći priliv slobodnog brodskog prostor u sektoru uz postojeće novije i specijalizirane brodove koji su već na moru, kazao nam je direktor Karavanić.
Vlasnik nepropisno parkirane kamp prikolice smislio originalan način kako se zaštititi od pauka
Iako smo tijekom godina svjedočili brojnim kandidatima koji bi se mogli prozvati "kraljevima parkinga", u najmanju su ruku ipak rijetki...
Pročitaj Više