ZADAR – Obzirom da je internetska priča o nezadovoljnom gostu iz naše dijaspore dobila veliki odjek u javnosti, javio se vlasnik zadarskog restorana Špajza, Slavjan Miletić. Zahvalan sam portalu 057 info koji mi je omogućio da demantiram navode događaja po interpretaciji gosta, kazao je Miletić i ispričao nam o čemu se tu stvarno radilo.
– Bilo je vrijeme večere, oko 18,30 sati, kada smo na žalost tog gosta, a na našu sreću bili puni kao i svaku večer. Gost je sjeo, a naša konobarica je rekla kako je terasa rezervirana za večeru i kako ima mogućnost sjesti na našu drugu terasu, koja je uz to i intimnija. Kako je on poželio popiti smo piće i inzistirao na toj terasi, konobarica mu je preporučila bilo koji kafić na Poluotoku, kazavši kako smo mi restoran, a ne kafić. Na to je on rekao konobarici da kaže „budali od gazde da je totalni kreten”, na što su se gosti na terasi uskomešali, prenio nam je vlasnik restorana.
On je taman sa suprugom došao raditi, a konobarica mu je prenijela neugodan doživljaj i on je, kaže Miletić, požurio te uhvatio gosta kod Četiri kantuna. Predstavio se, želeći od njega doznati u čemu je bio problem. – Rekao sam mu da smo ga upozorili i da njegova reakcija nije bila u redu, kazao je Miletić te s osobljem poziva gosta na večeru o trošku restorana, a da će butelju od 100 eura, koju će za njega posebno nabaviti, sam morati platiti.
– Naime, suprotno tvrdnji gosta da je bio spreman popiti „butelju od 100 eura”, moram napomenuti da je kod nas najskuplja butelja 194 kuna, kazao je gazda zadarskog restorana.