ZADAR – Iz Hrvatskih cesta najavljeno je kako će se krajem tjedna potpisati ugovor s izvođačima radova na rekonstrukciji državnih cesta kroz Zadar.
Projekt poznat pod nazivom “od Bulevera do Istarske obale” izvest će tvrtka Sarađen u zajednici s Vodoinstalacijom te tvrtkom Locum za 32 milijuna kuna bez PDV-a. Natječaj je bio objavljen prošlog ljeta. Po potpisivanju ugovora, odavno već izabran nadzor, u kojem je zadarski D&Z uz zagrebački Investinženjering i Ramtceh, izvođače može uvesti u posao. Te tvrtke su Hrvatskim cestama ponudile 1 379 475 kuna bez PDV za posao stručnog nadzora.
– Radi se od dužini od 4,2 kilometra ceste, od Ulice Ante Starčevića, Nikole Šubića Zrinskog, Marka Marulića, od pumpe prema Ravnicama, Obali kralja Tomislava, od starog kazališta lutaka odnosno Jazinama do starog autobusnog kolodvora na Liburnskoj obali. Čekali smo na ovaj projekt Hrvatskih cesta kako bi se uključili u rekonstrukciju preostalog dijela obalnog zida u Jazinama. Bit će to zahtjevan projekt s obzirom da se radi o izuzetno frekventnom dijelu funkcioniranja prometa u gradu. No, zajedno s policijom i svim sudionicima održat ćemo zajednički sastanak i organizirati funkcioniranje grada do sezone. Tijekom sezone radovi će biti u manjem obimu ili prekinuti u cijelosti, aktualizirao je pročelnik za graditeljstvo Darko Kasap na današnjem kolegiju Gradonačelnika.
Izvođači radova moraju napraviti projekt regulacije prometa dok budu trajali radovi, na koji suglasnost daje policija.
Iz Hrvatskih cesta u travnju prošle godine dobili smo opis tog najvećeg cestovnog zahvata u Zadru.
Obnovom državne ceste D407 izvest će se zamjena kolničke konstrukcije na cijeloj dionici državne ceste D407, koja obuhvaća sljedeće ulice: Liburnska obala, Obala kralja Tomislava, Marka Marulića, Nikole Šubića Zrinskog, Ante Starčevića te F. Tuđmana do raskrižja s Put Murvice.
Projektom je planirano proširenje ulice Ante Starčevića od Autobusnog kolodvora i Ulice Nikole Šubića Zrinskog na četiri vozne trake, naveli su u HC-u, gdje nisu spominjali kako će se ukloniti rotor na Ravnicama. Taj prvi rotor, izgrađen u Zadru, zamijenit će se semaforiziranim raskrižjem.
Rok za izvođenje radova je 8 mjeseci od uvođenja izvođača u posao, najavili su tada iz Hrvatskih cesta.