U Zadru je danas održano 24. ovogodišnje izdanje Poslovnog uzleta, edukativne manifestacije u organizaciji Poslovnog dnevnika, koja treću godinu za redom u prvi plan postavlja hrvatsko malo i srednje poduzetništvo.
Cilj ovog projekta predstavljanje je onih poduzeća koja su u proteklih nekoliko godina ostvarila rast poslovnih prihoda, broja zaposlenih kao i ocjene boniteta te kroz sustavnu i cjelogodišnju kampanju javnost upoznati s uspješnim, pozitivnim poduzetničkim pričama na regionalno-županijskom i nacionalnom nivou.
Poslovni uzlet, projekt namijenjen edukaciji malih i srednjih poduzetnika, u organizaciji Poslovnog dnevnika i Večernjeg lista je ušao u svoju treću sezonu, a u petak je po drugi put organiziran u Zadru. Mislav Šimatović, glavni urednik Poslovnog dnevnika, podsjetio je na važnost malog poduzetništva za svako gospodarstvo. “Mali i srednji poduzetnici su kapilarni sustav svakog gospodarstva, ali i društva. O njihovoj važnosti dovoljno govore brojke prema kojima je 99 posto svih registriranih tvrtki u Hrvatskoj upravo iz segmenta malog i srednjeg poduzetništva. Ova dio gospodarstva zapošljava 65 posto ukupne zaposlenosti te generira oko 50 posto bruto društvenog proizvoda”, kazao je Šimatović.
Koliko je edukacija poduzetnika, posebice onih malih, važna, podsjetio je i Ivica Katić, pročelnik za gospodarstvo i obrtništvo u gradskoj Upravi Grada Zadra. “Prošle godine smo prvi put ušli u projekt, a iskustva i povratne informacije su bile jako dobre. Zbog toga smo odlučili ove godine čitavi projekt dodatno proširiti kako bi našim poduzetnicima osigurali više edukacija i svih sadržaja koje ovakav projekt može pružiti”, kazao je Katić. Dodao je da Zadar zadnjih godina bilježi veliki gospodarski rast, a koji je vidljiv i u službenoj statistici koja kaže da je ukupni prihod zadarskih poduzetnika lani porastao 13,4 posto u odnosu na godinu prije, a ostvaren je i rekordna ukupna dobit od 153 milijuna kuna. Iako je broj zaposlenih porastao 6,4 posto, Katić i dalje nije u potpunosti zadovoljan stanjem jer je i dalje veliki broj Zadrana bez posla. Kako bi gospodarstvo i dalje bilježilo rast, u Gradu pokušavaju raznim aktivnostima i sredstvima pomoći poduzetnicima. Konkretno, Katić je najavio da će se ove godine raspisati, ili su već raspisana, tri natječaja gdje će se davati potpore poduzetnicima iz segmenta proizvodnih djelatnosti te poljoprivrede.
U popodnevnim satima bile su održane edukacije na razne teme- od digitalnom marketinga i oglašavanja na Googleu i Facebooku, upotrebe novih tehnologija u svakodnevnom poslovanju do financijskih tema, a na događaju je prisustvalo oko osamdeset osoba.