ZADAR – Maloljetnička zloupotreba alkohola postaje sve veći društveni problem.
Kako bi se maloljetnici i javnost dodatno educirali o opasnostima koje iz toga proizlaze, u Osnovnoj školi Zadarski otoci učenicima sedmih i osmih razreda prikazan je edukativni film Razmisli – treba znati stati autora Roberta Knjaza. Ovaj edukativni film o opasnostima maloljetničke zloupotrebe alkohola prikazan je u sklopu nacionalne kampanje Razmisli – treba znati stati Zagrebačke pivovare, a nastao je u partnerstvu s Agencijom za odgoj i obrazovanje.
Edukativni film Razmisli – treba znati stati zamišljen je kao nastavni materijal za edukaciju u sklopu zdravstvenog odgoja u osnovnim i srednjim školama, a okupio je mnogobrojne stručnjake i poznate osobe poput Enisa Bešlagića i Željka Pervana koji su upozorili na opasnosti koje donosi prekomjerna konzumacija alkohola u maloljetničkoj dobi. Na zadarskoj projekciji filma sudjelovala je dr. Slobodanka Keleuva, pomoćnica ravnatelja za hitnu medicinu Grada Zagreba, Mario Petreković, popularni voditelj u ulozi ambasadora projekta te Ana Stunić koji su se obratili učenicima kako bi dodatno istaknuli važnost sprečavanja rane i učestale konzumacije alkohola kod maloljetnika.
Učenici i nastavnici također su se upoznali sa zabrinjavajućim podacima i činjenicama u filmu koji su iznijeli stručnjaci u tom području, a jedan je od njih i podatak da je Zagrebačka Hitna pomoć u 2013. godini za slučajeve maloljetničke zlouoprabe alkohola intervenirala preko 300 puta, dok posljednji rezultati Europskog istraživanja o pušenju, pijenju alkohola, uporabi droga i rizičnim čimbenicima (ESPAD iz 2011. g.), provedenog u 37 europskih zemalja među 105.000 učenika pokazuje porast ekscesivnog pijenja, poznatog kao binge drinking. Ove brojke svake godine sve više raste i predstavlja sve veći problem u Hrvatskoj.
Zagrebačka pivovara podržavanjem ovog filma nastavlja s aktivnostima u sklopu kampanje Razmisli jer je svjesna da kao lider na domaćem pivarskom tržištu ima odgovornost i obvezu istaknuti važnosti edukacije maloljetnika i opće javnosti o tom problemu. Tako ovim edukacijskim filmom u sklopu kampanje Razmisli s glavnom komunikacijskom porukom Treba znati stati Zagrebačka pivovara želi zajedno s vrhunskom ekipom stručnjaka i javnih osoba pridonijeti sprečavanju maloljetničke konzumacije alkohola i upozoriti javnost na ovo društveno neprihvatljivo ponašanje.

