ZADAR – Direktor Zračne luke Rijeka Tomislav Palić u razgovoru za Novi list naveo je podatak da će Zračna luku Zadar imati 32 tisuće poticanih sjedišta.
Direktorica Zračne luke Zadar Irena Ćosić, koju smo pitali da nam to pojasni, o tom podatku nema nikakvih saznanja, već nas upućuje na Ministarstvo prometa čiji je to program,
Dakle radi se o modelu subvencije za domaće letove. Dubrovnik i Split i ove godine imaju poticanih 180 tisuća sjedišta svaki, a Pula i Zadar po 32 tisuće. Čak i Osijek ima 25 tisuća sjedišta, dok Rijeka ima svega sedam tisuća, požalio se direktor riječkog aerodroma. U Zadru očito nemaju primjedbi.
Rijeka ima više domaćih linija nego li Zadar, koji je povezan samo sa Zagrebom, odnosno Pulom u istoj liniji.
Izravne koristi novog programa su snažnija nacionalna integracija (posebice Slavonija, Istra, Kvarner i Dalmacija) te osiguranje međunarodne povezanosti svih regija preko Zagreba, te Splita i Dubrovnika. Neizravne koristi PSO programa su snažnija podrška gospodarstvu i posebno turizmu te društveni razvoj RH kao i stvaranje pretpostavki za kvalitetnije pozicioniranje pojedinih zračnih luka u njihovim područjima obuhvata.
Obveza se utvrđuje za razdoblje od četiri godine i to od 27. ožujka 2016. do 28. ožujka 2020. na linijama koje su subvencionirane i do sada: Dubrovnik – Zagreb – Dubrovnik, Split – Zagreb – Split, Zagreb – Zadar – Pula – Zadar – Zagreb, Osijek – Dubrovnik – Osijek, Osijek – Split – Osijek, te na novim linijama; Zagreb – Brač – Zagreb i to dva puta tjedno ljeti, Osijek – Zagreb – Osijek i to dva puta dnevno i tri puta tjedno cijelu godinu, Osijek – Pula – Split – Pula – Osijek i to dva puta tjedno cijelu godinu, Osijek – Rijeka – Osijek i to dva puta tjedno cijelu godinu i naposljetku Rijeka – Split – Dubrovnik – Split – Rijeka i to dva puta tjedno cijelu godinu.
ZADAR – Direktor Zračne luke Rijeka Tomislav Palić u razgovoru za Novi list naveo je podatak da će Zračna luku Zadar imati 32 tisuće poticanih sjedišta.
Direktorica Zračne luke Zadar Irena Ćosić, koju smo pitali da nam to pojasni, o tom podatku nema nikakvih saznanja, već nas upućuje na Ministarstvo prometa čiji je to program,
Dakle radi se o modelu subvencije za domaće letove. Dubrovnik i Split i ove godine imaju poticanih 180 tisuća sjedišta svaki, a Pula i Zadar po 32 tisuće. Čak i Osijek ima 25 tisuća sjedišta, dok Rijeka ima svega sedam tisuća, požalio se direktor riječkog aerodroma. U Zadru očito nemaju primjedbi.
Rijeka ima više domaćih linija nego li Zadar, koji je povezan samo sa Zagrebom, odnosno Pulom u istoj liniji.
Izravne koristi novog programa su snažnija nacionalna integracija (posebice Slavonija, Istra, Kvarner i Dalmacija) te osiguranje međunarodne povezanosti svih regija preko Zagreba, te Splita i Dubrovnika. Neizravne koristi PSO programa su snažnija podrška gospodarstvu i posebno turizmu te društveni razvoj RH kao i stvaranje pretpostavki za kvalitetnije pozicioniranje pojedinih zračnih luka u njihovim područjima obuhvata.
Obveza se utvrđuje za razdoblje od četiri godine i to od 27. ožujka 2016. do 28. ožujka 2020. na linijama koje su subvencionirane i do sada: Dubrovnik – Zagreb – Dubrovnik, Split – Zagreb – Split, Zagreb – Zadar – Pula – Zadar – Zagreb, Osijek – Dubrovnik – Osijek, Osijek – Split – Osijek, te na novim linijama; Zagreb – Brač – Zagreb i to dva puta tjedno ljeti, Osijek – Zagreb – Osijek i to dva puta dnevno i tri puta tjedno cijelu godinu, Osijek – Pula – Split – Pula – Osijek i to dva puta tjedno cijelu godinu, Osijek – Rijeka – Osijek i to dva puta tjedno cijelu godinu i naposljetku Rijeka – Split – Dubrovnik – Split – Rijeka i to dva puta tjedno cijelu godinu.