Na 8. Danima elektroničkih medija koji su od 20. do 22. listopada održani u Opatiji u organizaciji udruga HURIN i NUT te HAKOM-a i Agencije za elektroničke medije, sudjelovalo je oko tristo predstavnika nacionalnih i lokalnih elektroničkih medija.
Medijska politika, financijska održivost, iskustva iz zemalja EU-a te brojne tehnološke novine koje očekuju medije u narednom periodu bile su neke od glavnih tema trodnevnog događanja. Među sudionicima su bili i predstavnici Ministarstva kulture, Ministarstva financija te Instituta za međunarodne odnose.
Među ostalim predstavljena su „Istraživanje analize radijskog tržišta” agencija za istraživanje tržišta Ipsos Puls je predstavila preliminarne rezultate istraživanja. Usporedba podataka u periodu od 2011. do 2014. godine pokazuje da slušanost i omiljenost radija kao medija ni najmanje ne pada. Čak 90 posto populacije sluša radio, a prednjače žene od kojih čak 83 posto redovito sluša radio, dok 67 posto muškaraca svakodnevno prati radijske sadržaje. Struktura slušatelja također ide na ruku radijskim djelatnicima jer pokazuje da su slušatelji u dobi od 30 do 59 godina, zaposleni, s višim prihodima i obrazovaniji. Radio je i dalje primarni medij kad za informiranje o lokalnim sadržajima, a ispitanici smatraju da prostor za unapređenje postoji kod brzine informiranja.
„Ovi podaci su izvrstan pokazatelj snage i opstojnosti radija kao medija te se može govoriti ne o slabljenju, nego samo o većem dosegu radija jer je u međuvremenu utrostručena ponuda sadržaja na drugim platformama poput interneta i mobilnih telefona. Lokalne radio postaje su dobile visoke ocjene za kvalitetu i po tome ni malo ne zaostaju za nacionalnim radio postajama”, pojasnio je Ante Šalinović iz agencije Ipsos Puls koja je provela istraživanje u suradnji s Agencijom za elektroničke medije.
O mogućnosti uvođenja digitalnog radija bilo je riječi na istoimenom panelu. Uvažavajući činjenicu da regulatorni okvir koji je potreban za početak zemaljskog odašiljanja digitalnog radija nije u potpunosti prilagođen, kao prvi korak planira se eksperimentalno odašiljanje na području grada Zagreba.
Predstavnici udruga HURIN i NUT upozorili su na poteškoće u poslovanju nakladnika televizije i radija, a predsjednik HURIN-a je posebno upozorio na teško stanje u lokalnim radio postajama.
Neke prijedloge medijske politike ocijenio je antipoduzetničkim i neprihvatljivim komercijalnim medijima.