Sniženja i do 70 posto – trgovcima su do sada bila najbolji mamac za kupce. Ipak, oprezniji pogled na sniženi asortiman najčešće će dovesti do razočarenja građana koji tragaju za kvalitetnom ali jeftinijom robom.
Nerijetko se događalo da su sniženi artikli uglavnom oni koji u dućanima stoje i prodaja im je vrlo slaba. Ono što je dobra vijest za sve kupce jest da su s Novom godinom stupile nove promjene u Zakonu o zaštiti potrošača. Tako trgovci na najvećem sniženju moraju imati barem petinu robe koja je na rasprodaji. Takvi proizvodi jasno moraju imati oznaku “akcijska prodaja”. Trgovac mora istaknuti i redovnu cijenu prije popusta.
Novi Zakon o zaštiti potrošača regulira da sezonska sniženja mogu biti 3 puta godišnje, prosincu, travnju i kolovozu, ali i količinu robe koja se mora prodavati po sniženim cijenama, i od čega će profitirati potrošači. Drugim riječima, sezonska sniženja mogu se uvoditi u razdoblju između 27. prosinca i 10. siječnja. Proljetne kolekcije mogu na rasprodaju između 1. i 15. travnja, dok će ljetne na popuste između 10. i 25. kolovoza.
-Potrošači će temeljem odredbi Zakona biti kvalitetnije informirani o cijenama. Ovaj Zakon teba gledati iz važnog aspekta, to je aspekt konkurentnosti, ukoliko su termini ispravno postavljeni Hrvatska ima priliku postati šoping destinacija, kazala je Sanela Vrkljan, direktorica Sektora za trgovinu HGK.
Što nas u budućnosti čeka, i hoće li Hrvatska postati nova šoping meka, ostaje nam vidjeti.