U jakoj konkurenciji, u kojoj su sudjelovale i zemlje Italija i Španjolska, Zadar i Zadarska županija odabrani su za europsku prezentaciju Chevrolet Traxa na kojoj će sudjelovati više od 800 novinara iz 38 europskih zemalja. Testne vožnje novinara odvijat će se od 8. travnja do 2. svibnja u grupama po 50 gostiju, koje će se svakodnevno izmjenjivati unutar pažljivo pripremljenog 24-satnog programa, a koliko to znači za promociju naše regije kazao je dogradonačelnik Dražen Grgurović na jučerašnjem predstavljanju Chevrolet Trax vozila u Hotelu Bastion:
Zadar kao “lifestyle” destinacija
– Chevroletova prezentacija u Zadru, uz sve ostale velike događaje posljednih desetljeća, spada u red najznačajnijih. Moramo se izdignuti iznad prosjeka i izboriti da se čuje za nas. Chevrolet kao svjetski poznati brend u tome će nam i pomoći, kazao je dodajući kako se ovim potvrđuje daljnji snažan turistički razvoj Zadra kao “lifestyle” destinacije.
– Konkurencija pri odabiru mjesta prezentacije je bila uistinu velika, kazao je Vijay Iyer, direktor komunikacija Chevrolet Europe. Ipak, odluka je pala na Zadar zbog kombinacije prirodne ljepote, povijesti i kulture:
– U Zadru smo radili već dosta događanja i ovaj grad sa svojom povijesnom perspektivom, ali i s modernim elementima poput Pozdrava Suncu i Morskih orgulja, jako dobro pristaje Chevrolet Traxu, koji je moderan automobil, no s povijesnim elementima, pojasnio je Iyer.
Chevrolet je izumio SUV prije 78 godina, a počevši od jučer u Zadru testna flota od 30 modernih, štedljivih i okretnih malih SUV-ova Trax čeka spremna kako bi se gosti odvezli u otkrivanje ljepota hrvatske obale.
Tijekom boravka gosti će, uz testiranje novog malog SUV-a Chevrolet Traxa, uživati i izvještavati s lokacija grada Zadra i Nina, Paškog mosta, vozit će se uz Novigradsko more i Vransko jezero te posjetiti slapove Krke. Program završava u Vinjercu, jednom od najljepših malih dalmatinskih mjesta, a svim novinarima bit će podijeljeni i turistički promotivni materijali o Zadru i njegovoj okolici.