Ciljevi kamping turizma Hrvatske su efikasnija promidžba, produženje sezone, podizanje kvalitete usluge i nove investicije, kazao je ministar turizma Veljko Ostojić, nakon sastanka Udruženja kamping sektora održanog u Zatonu kod Zadra. Do 6. kolovoza u anketi provedenoj među 60 posto hrvatskih kampova, pokazalo se kako ovaj sektor bilježi rast od 11 posto. Opći cilj nam je nakon turistički najbolje prošle godine, da financijske učinke od turizma približimo brojci od 7 milijardi eura – dodao je ministar Ostojić.
“Kamping čini 25 posto ukupnih kapaciteta hrvatskoga turizma, potreban je hrvatskom turizmu i veliki je nam izazov, a upravo zbog toga ponavljam da investicije u tom segmentu mogu doprinijeti puno većoj kvaliteti našeg turizma” – rekao je ministar Ostojić, dodavši da se mora raditi na efikasnijoj promidžbi kako bi se doveo veći broj gostiju. “Srpanj i kolovoz su popunjeni i bit će teško dostići ovu razinu popunjenosti u sljedećim godinama. Ipak, novim investicijama, promocijom i dizanjem kvalitete, možemo produljiti sezonu i na taj način postići ovakve i bolje rezultate” – ističe Ostojić. Također je istaknuo da ga veseli podatak da je Turisthotelov kamp u Zatonu i po cijenama i po kvaliteti u rangu s najboljim i najkvalitetnijim kampovima Italije.
“Činjenica da su se najbolji kampovi Europe približili cijenama hotela, pa tako i mi idemo u tom pravcu. Više ne smijemo promatrati kampove kao livade na kojima spavaju siromašni ljudi koji ništa ne troše. Budućnost je transformacija kampova u tzv. “hollyday parkove” u kojima je prisutna raznovrsna ponuda i koji su po cijenama vrlo blizu hotelskoga smještaja” – istaknuo je Ostojić.
“Ovaj vid turizma još uvijek čeka da Vlada riješi dva otvorena pitanja, a to su Zakon u turističkom zemljištu i o pomorskom dobru” – izjavio je predsjednik Izvršnog odbora Udruženja Tihomir Nikolaš, dodavši da je čuo da se radi na izmjenama Zakona o turističkom zemljištu. Dodao je da niti 2 godine od donošenja aktualnog Zakona nije sklopljen niti jedan ugovor o koncesiji, a to je glavni preduvjet za investiranje u kampovima.
Do 6. kolovoza u anketi provedenoj među 60 posto hrvatskih kampova, pokazalo se kako ovaj sektor bilježi rast od 11 posto. Isti postotak u povećanju broja noćenja u odnosu na lani bilježi i Turisthotelov kamp u Zatonu. Direktor tvrtke Frane Skoblar posebno je naglasio povećanje od 30 posto s njemačkog tržišta. U kampu u Zatonu pokazalo se ispravno ulagati u kvalitetu, pa je tako direktor Skoblar najavio i rekonstrukciju apartmana u naselju iz tri u četiri zvjezdice, te izgradnju akva-parka u središtu tog apartmanskog-kamperskog naselja.