ZADAR– Prazni rezervoari goriva INA-e nisu već dugi niz godina u funkciji i kao takvi ne ugrožavaju okoliš.
Ali, s obzirom da se nalaze u turističkoj zoni , oni svojim izgledom i zapuštenošću nagrđuju taj predio grada.
Grad Zadar, Odjel za komunalno gospodarstvo, naložio je INA-i da ih ukloni te o tomu obavijestio i nadležne inspekcijske službe, kako bi i one u tom smislu poduzele korake, a sve u cilju što skorijeg uklanjanja.
Poručio je to gradonačelnik Zvonimir Vrančić na pitanja o tome kada će se prema Detaljnom planu uređenja i izmjenama Prostornog plana ukloniti taj sivi industrijski trag uz uvale Dražanica. U samom susjedstvu Ininog skladišta nekad je bila tvornica obuće Jugoplastike, potom Diokoma, a danas je to gradilište na kojem Lignum podiže stambene građevine. Lokaciju s najljepšim pogledom na Poluotok i Zadarski kanal, Lignum je kupio prije 11 godina. Više od pola tog vremena čekali su da se usvoji Detaljni plan uređenja Dražanice kojeg je izradio Nikola Bašić i njegov Marina projekt. Prema tom planu na terenu koji je u vlasništvu Ine, planiran je turistički objekt. Za teren pored, Planom je određena gradnja manjeg obiteljskog hotela. Međutim, kako taj plan ostvariti kada se između elitne stanogradnje i turističkog sadržaja nalaze napušteni rezervoari.
– Konačna odluka o pokretanju natječaja za prodaju navedene imovine još nije donesena te ćemo o promjeni statusa pravovremeno obavijestiti javnost.
Službeni je odgovor kojeg smo dobili od Ine. Tko stoji iza tog odgovora, pitali smo osobu zaduženu za javnost, očekujući da je upit proslijeđen direktoru za nekretnine Ine. Ali ne, odgovor smo dobili od Sektor korporativnih komunikacija.
Tako funkcioniraju velike kompanije koje i ne znaju što sve imaju, pa smo im poslali i fotografiju napuštenog skladišta, da vide kako to izgleda u morskom ambijentu.
U međuvremenu su u Ini odlučili malo popraviti dojam pa su vanjski zid i fasadu obojili u bijelo. No, iznutra je ostalo sve sivo, kaže nam Đovi Pavin, predsjednik MO Puntamika.- Skoro dvije godine mi pokušavamo izravno i pritiskom na Grad Zadar pridobiti Inu da iseli to skladište koje ne samo da je ruglo već i ekološka opasnost, jer radnici sa susjednog gradilišta prijavili su isticanje goriva, kaže nam Pavin. Na žalost, teren je u vlasništvu Ine, a zakonskih mehanizama nema, dodaje predsjednik MO Puntamika u kojem se neće, ističe Pavin, odustati od pritiska na Inu. Iz Puntamike su zvali čak i u Mađarsku u MOL koji je suvlasnik Ine, ali za sad kompanija iz koje su još preklani i to službeno, Gradu Zadru najavili prodaju tog terena, ne mare za zahtjeve i upite iz Zadra.