Dugi redovi na blagajni te višesatno čekanje na blagajnama zadarske Elektre od 1. siječnja 2011. godine stvar su prošlosti. Naime, temeljem zaključka Uprave HEP d.d. i Odluke direktora Operatora distribucijskog sustava, a u cilju smanjenja troškova poslovanja, od 31. prosinca 2010. godine prestaju s radom blagajne za uplate građana. Do smanjenja broja blagajni tijekom 2010. godine i njihovo potpuno zatvaranje od 1. siječnja 2011. godine dio je mjera za poboljšanje poslovanja te optimizaciju troškova.
Tomislav Dražić, direktor Elektre Zadar kazao je da su građani na vrijeme obaviješteni o promjenama u podmirivanju računa Elektre.
– Građane smo prethodno obavijestili putem medija ili obavijestima postavljenim na šalterima uplate da se uplata više neće moći izvršiti u zgradi Elektre. Tako se nije dogodilo da je došlo do nesuglasica s građanima koji su htjeli platiti račun na blagajni, kazao je direktor Dražić.
Umjesto na Elektri, građani imaju mogućnost plaćanja električne energije, bez plaćanja naknade, u svim poštanskim uredima i poslovnicama FINA-e te putem internet bankarstva uz minimalnu naknadu, ovisno o banci s kojom imaju poslovni odnos.
Nadalje, Dražić nas je informirao da će na istoj lokaciji i dalje biti smješten ured za sva pitanja korisnika vezanih uz potrošenu električnu energiju, reklamacije, zahtjeve za mjerno mjesto ili priključak.
– Dakle, ukida se samo blagajna za naplatu računa, a sve ostalo ostaje isto. Djelatnici koji su radili na tim radnim mjestima bit će raspoređeni na druga radna mjesta, odnosno nijednom od njih neće biti uručen otkaz, zaključio je Dražić.