Je li Lady Gaga “original” koji utjelovljujuje vrhunce današnjeg show-bizza ili pak puki “fabrikat” vještih medijskih manipulatora iz industrije masovne zabave?
Spomenuto pitanje koje je aktualno koliko i sam fenomen Lady Gaga sasvim sigurno nije postavljala većina od 12.000 fanova koji su, na rasprodanom koncertu američke pop senzacije, napunili zagrebačku Arenu.
Jer, od prvog trolista skladbi – Dance In The Dark, Glitter and Grease, te Just Dance – koje su bile režirane kao bogato koreografirane holivudske ili brodvejske ekstravagance, ama baš ništa nije bilo važno osim raskošnog scenskog spektakla.
Da je Gaga svojevrsno ušće svih općih noglamuroznih mjesta show businessa pokazale su i bogata scenografija – sa stepeništem koje vodi “u nebesa”, klavirom koji riga vatru, pa i nezbježnim automobilom i vagonom podzemne željeznice na sceni – te ništa manje raskošne koreografije kojih bih se postedjele i vegaške plesne produkcije.
A glazba? Iako su se hitovi nizali kao po špagu uz zicere poput Boys, boys, boys ili Alejandro, Gagino pjevanje – obilato poduprto pratećim vokalima koji su povremeno prikrivali zadihanost i “zjevanja” glavne zvijezde – bilo je u drugome planu.
Ništa zato jer od koncerta Lady Gage, kojoj se mora priznati dobro izvedenu Speechless, ionako se ne očekuje intimistička glazbena seansa već “samo show”, urnebesna predstava i vatromet blještavila. Bacajući Madonninu prošlu turneju ali i sve srodne spektakle donekle u drugi plan, Lady Gaga i njena posada s kojom odrađuje aktualnu The Monster Ball turneju, to su neosporno i pokazali.
Uzgred rečeno, zagrebački koncert kao i sve datume turneje kao predgrupa su odradili Semi Precious Weapon predvođeni atraktivnim frontmanom Justinom Trantnerom koji publiku uveselio i pjevanjem i psovkama na pozornici.