ZADAR– Do ovogodišnjeg rekorda sezone Zračnoj luci Zadar od 280 tisuća putnika nedostaje još 50 tisuća putnika što će se, ne sumnja direktorica Katica Pupić Bakrač, ostvariti do kraja listopada kada završava ljetni red letenja.
Tada na zadarskom aerodromu ostaje samo nacionalni avio-prijevoznik Croati airlines koja će dva puta dnevno slijetati i uzlijetati s piste u Zemuniku.
Iako u zimskom redu letenja neće biti niskotarifnih kompanija, ni međunarodnih letova, prema informacijama direktorice, na aerodromu će bit itekako biti živahno.
Umjesto Lufthansa Intercockpita, koji je s pilotskom školom i dobrim ugovorom, nakon više godine odselio iz Zemunika prošlo proljeće, jesen i zimu će za trening velikih zrakoplova zadarski areodrom, koristi tri velike kompanije. Uz Lufthansu, svoje će pilote na prvi trening 13. i 14. listopada poslati Swissair, a na zadarskom aerodromu vježbat će i politi Germanwingsa.
Svako njihovo slijetanje, odnosno dodir s pistom, Zračna luka će naplatiti. I to dobro, kazala je direktorica Zračne luke, znajući koliko se plaćaju takve usluge.
Do iduće sezone treba ugovoriti i nove letove, ali i osigurati uvjete za putnike. Međunarodni terminal ovo se ljeto pokazao kao mjesto koje nužno traži proširenje. Pripremni radovi počet će 1. listopada. Natječaji su provedeni, a 11,5 milijun kuna za najnoviju investiciju u Zračnoj luci osigurat će se u Državnom proračunu.
Dogradnju zračnog dijela međunarodnog odlaska za 6,9 milijuna kuna gradit će splitska tvrtka Alkom, koja je izvođač radova na Poliklinici. Sjevernu stranu terminala za domaći promet proširit će Osijek Koteks, tvrtka koja privodi kraju radove na hangarima Zračne luke Zadar. Za novi posao ugovorili su 4,6 milijuna kuna.