ZADAR– Od 20. ovog mjeseca, kada se zatvara kanal Mali Ždrelac, redovni morski promet za Iž, Ravu te Sali ponovno će se odvijati dužom plovidbom preko Velikog Ždrelca.
Značit će to i povećanje troškova koncesionarima na tim linijama koje će se privremenom rutom odvijati do kraja ove godine. -Do tada ćemo mi potrošiti raspoloživi novac, izjavio je Joško Zec, koordinator tog projekta iz Plovputa. Direktor te državne tvrtke, koja je nositelj investicije, Mate Perišić povodom otvaranja morskog prolaza pred ljetnu sezonu, izjavio je kako predstoje još samo kozmetički radovi. Ali daleko je to bilo od istine, pokazao je razvoj situacije.
Tek u ovoj fazi će se morski prolaz produbiti na pet metara i zato se mora zatvoriti za promet. -Nakon toga će se kanal otvoriti i neće biti više zatvaranja, ističe Zec, jer će se radovi nastaviti samo ako se osiguraju novci u Državnom proračunu. U toj završnoj fazi postojeći morski koridor, širok 40 metara mora se podzidati i uz njega staviti „bove”. Prema projektu morski prolaz Mali Ždrelac imat će širinu od 56 metara.