SPLIT – Još su tri tjedna ostala do otvaranja 11. međunarodnog nautičkog sajma Croatia Boat Show koji će se od 28. ožujka do 5. travnja u organizaciji tvrtke Profectus održati u jedinstvenom ambijentu splitske Rive i Dioklecijanove palače.
Službeno je počeo završni dio marketinške kampanje, ovih dana Hrvatsku prekrivaju megaplakati sa zaštitnim licem ovogodišnje kampanje, Antonijom Stupar Jurkin, voditeljicom RTL televizije, a počela je i objava radijskih i TV spotova. Usporedo s marketinškom kampanjom privode se kraju i podmorski radovi u splitskoj gradskoj luci, sastavljaju se pontoni i valobrani. Prema riječima tehničkog direktora sajma Roberta Šormaza, dinamika radova teče po planu i sve će biti spremno za prihvat najljepših svjetskih jahti.
Prema posljednjim informacijama, na sajmu će svjetsku premijeru imati model Rose Island Lobster 65, a po prvi puta bit će predstavljeno i djelo dizajnerskog studija BMW-a, atraktivna motorna jahta Bavaria 46 HT.
Hrvatske premijere imat će modeli Dominator 780, Pershing 64, Apreamare 48, Ferretti 470, Ferretti Altura 840, Rodman 44 i 54, Sunseeker Yacht 30M, Predator 64 i Predator 74 sport 8230.
Naravno, konačna lista premijera znat će se tek po otvaranju sajma jer mnoga brodogradilišta užurbano dovršavaju modele koje bi htjeli prezentirati svjetskoj javnosti na Croatia Boat Showu, najznačajnijem svjetskom proljetnom nautičkom
sajmu. Posjetitelji će na sajmu moći pronaći i sve ostalo što ide uz brodove, od opreme i odjeće vodećih svjetskih proizvođača, do brodske elektronike, motora, ribolovne opreme, te ponude banaka i osiguravajućih kuća. Tradicionalno, u sklopu sajma održat će se i cijeli niz popratnih manifestacija, od modnih revije i regata, do predavanja, tribina i okruglih stolova vezanih uz more i nautički biznis.