Božićne i novogodišnje mjere premijera Ive Sanadera nakon američkog Forbesa, koji se našalio mjerama za borbu protiv globalne ekonomske krize, i dalje su meta novinskih izvještaja iz Hrvatske za strane medije, pa je tako “hrvatski Božić” postao jedna od glavnih vijesti na BBC-u, a prenose je i gotovo svi australski mediji.
Sanader zabranio Ho, ho, ho
Kako je Božić “zabranjen” u Hrvatskoj tema je koja je našla svoje mjesto i u dijelu američkih medija. Tako se u jednom od njih, komentira kako ove godine svjetska ekonomija onemogućila dolazak Djeda Božićnjaka u našu zemlju, a šaljivo se komentira kako je ove godine premijer zabranio: Ho, ho, ho…
Na jednom od popularnih internet stranca specijaliziranih za turistička putovanja, u vijesti kako je u “Hrvatskoj zabranjen Božić”, analizira se kako je Hrvatska zasad izbjegla učinke svjetske ekonomske krize zbog dobre turističke sezone.
Savjeti za ministarstvo turizma
“Možda ministarstvo turizma može ove godine reklamirati svoju zemlju kao ‘Vratite nam Božić – Dođite u Hrvatsku’, kako bi privukla posjetitelje”, navodi autor teksta na gadling.com., specijaliziranoj internet stranici za putovanja.
No, nakon što su se svjetski mediji kao i dio hrvatske javnosti našalili s najavama Vlade Ive Sanadera kako će se protiv globalne ekonomske krize boriti uskraćivanjima “božićnica i darovima za blagdane”, bilo je krajnje vrijeme da i Facebook zajednica kaže svoje mišljenje.
Kako je Ivo ukrao Božić
Tako je osnovana grupa “Kako je Ivo ukrao Božić 🙁 “, koja je opisana s dvije jednostavne riječi: “Krađa Božića”. Grupa je svega nekoliko sati prešla brojku od 170 članova, a broj se i dalje povećava. Osim fotografija, koje su zapravo fotomontaže premijera Sanadera kao Grincha (koji je uzgred budi rečeno u poznatoj priči tek pokušao ukrasti Božić), tu su isječci iz crtića “Kako je Grinč ukrao Božić”, te prijevod teksta američkog Forbesa, a koji se našalio s premijerom Sanaderom.
“Nek’ proda par satova, pa ćemo svi imat za poklone :)”, rješenje je koje nudi jedna članica grupe.