ZADAR – Oko 2000 kn platio je SC Višnjik logo, odnosno vizualni identitet velikog sportskog kompleksa u koji je do sada uloženo 250 milijuna kuna. Logo je amatersko djelo Frane Klarina, studenta treće godine menadžmenta u Šibeniku, koji nema grafičko niti dizajnersko obrazovanje. U gradskoj upravi tvrde kako je to privremeno rješenje što znači da će se svi dokumenti koji se izrade mijenjati, ako se jednog dana napravi trajno rješenje vizualnog identiteta. Tvrdi se i kako je baš to rješenje u tri boje, u kojem stilizirani val dodiruje kupolu dvorane, direktor Dino Bajlo izabrao među 20 ponuđenih rješenja. U Zadru, međutim, nema toliko grafičara i dizajnera koji bi autorski rad prodali za tako malo novca i vremena potrebnog za ozbiljan posao.
Pobjedom u Dubravi Zadar izborio polufinale domaćeg prvenstva, čeka Cedevitu ili Dinamo
Košarkaši Zadra prvi su polufinalisti FAVBET Premijer lige. U drugoj utakmici četvrfinala u Zagrebu danas su slavili protiv vrlo dobre...
Pročitaj Više