ZAGREB – Za ovogodišnje parlamentarne izbore HSLS je za potrebe izborne kampanje imao troškove u iznosu od 2.684.354,52 kuna, priopćio je danas Ured za odnose s javnošću HSLS-a.
Od sredstava dobivenih iz Državnog proračuna HSLS je za kampanju potrošio 1.577.875,52 kuna.
Od članarina i dužnosnika prikupljeno je 126.000,00 kuna, ogranaka i županijskih organizacija 226.000,00 kuna, a donacijama je prikupljeno 656.868,00 kuna (u novcu, uslugama i sredstvima), navodi se u priopćenju.
Donatori HSLS-a su: FNSt (180.000,00 kuna), VIPnet (100.000,00 kuna – usluge i sredstva), Markottel (24.800,00 kuna – usluge i sredstva), Radnik (70.000,00 kuna), Auto Pupek (15.000,00 kuna), Gortan-Zadar (50.000,00 kuna), Mac-mobile (25.000,00 kuna), Barišić (14.000,00 kuna) te ostale pravne osobe ( 72.000,00 kuna novca, i 80.000,00 kuna usluge i sredstva), a fizičke osobe (26.068,00 kuna).
Troškovi izborne kampanje HSLS-a iznose: za tisak – 137.888,81 kuna; elektroničke medije – 893.254,20 kuna; vanjsko oglašavanje – 437.411,51 kuna; pripremu tiska – 78.000,00 kuna; pripremu i snimanje radijskog spota – 26.800,00 kuna; pripremu televizijskog spota – 49.000,00 kuna; skupovi – 215.000,00 kuna; troškovi djelatnika i honoraraca 504.000,00 kuna; uredski troškovi – 185.000,00 kuna, te ostali troškovi – 158.000,00 kuna.
Ukupno HSLS je za troškove ovogodišnje parlamentarne kampanje utrošio 2.684.354,52 kuna, priopćila je glasnogovornica HSLS-a Andrea Latinović.