Nakon intenzivnog perioda priprema za događaj “Kako podići interes za hrvatsku košarku?”, koji se trebao održati u petak 16. veljače u Zadru, Udruga zadarskih sportskih novinara i tvrtka Overtime Sports Marketing otkazali su najavljeni susret.
Događaj je bio zamišljen kao okrugli stolovi podijeljeni na tri segmenta, gdje će svi prisutni moći iskazati svoje mišljenje i ponuditi odgovor na pitanje iz naziva samog događaja: Kako podići interes za hrvatsku košarku? O ABA ligi i hrvatskom prvenstvu, promociji košarke i položaju u hrvatskom sportu trebali su govoriti predstavnici klubova, novinari Hrvoje Slišković, Tvrtko Puljić, Bernard Jurišić, predstavnici marketinga, S-Eventa itd.
– Bili smo iznimno zadovoljni kada su gotovo svi pozvani, od klubova i medija do vrijednih košarkaških radnika i organizacija, sa zadovoljstvom pristali sudjelovati i podržali događaj. Međutim, bez podrške glavnog lokalnog košarkaškog kluba te krovne košarkaške organizacije, koji su odbili poziv za sudjelovanjem, stava smo da zdravi razgovor i konstruktivna rasprava ne bi bili potpuni. Žao nam je što glavni čimbenici košarkaškog svijeta u Hrvatskoj nisu prepoznali važnost ovog okupljanja i rasprave o problemima hrvatske košarke i to u idealnoj prilici, kada su svi na jednom mjestu. Nadamo se i vjerujemo da dobra volja kod svih ipak postoji te predlažemo daljnju komunikaciju o novom terminu i lokaciji sličnog događaja, ističe se u priopćenju.