Francuzi su oduvijek imali lijepe poštanske marke s onim nekim francuskim šarmom, što god to značilo. Svjedoče nam to i poštanske marke u lijepo dizajniranom bloku francuske pošte iz 2018. koje prikazuju nekoliko modela šešira kolekcije “La Chapellerie” iz Muzeja šešira u Chazelles-sur-Lyonu, jedinstvenog u Francuskoj.
Šešir je, kažu, pokrivalo za glavu i glavni je odjevni predmet u gotovo svim razdobljima i kulturama. Iako se ponekad čini da je šešir nešto izrazito žensko, činjenica je da šešir datira još iz prapovijesnog doba, a da su ga žene počele nositi tek u vrijeme Francuske revolucije. Oko 1900. godine bonton odijevanja čak je nalagao da žena ne smije izlaziti iz kuće bez šešira. U drevnom Egiptu faraon je periku pokrivao crvenom kapom ili bijelom tijarom. U starom Rimu on je čak bio simbol slobode. Naime, oslobođeni su robovi dobivali šešir kao dokaz da su oslobođeni. U kasnijoj povijesti postaju i simbolom počasti. Papa, npr. poklanja kardinalski šešir kao znak unapređenja u kardinala.
S druge strane, bankroteri u Njemačkoj, morali su u znak poruge nositi zelene šešire, a u kineskoj kulturi nošenje zelenog šešira razlog je za ruganje zbog njegovog skrivenog značenja, jer znači da vas partnerica ili partner varaju – drugim riječima, da ste rogonja (rogonjica).
Tek pojavom kontrakulturnih pokreta (60-ih godina), počela se slaviti individualnost, hipiji i drugi alternativni stilovi života. Iako je šešir izgubio svoj nekadašnji značaj, različite vrste šešira (za zaštitu od sunca, kiše ili hladnoće, bejzbol kape i druge), još uvijek su popularne među različitim skupinama ljudi.