Arheološki muzej jučer je predstavio mobilni vodič i novu web stranicu koja je još u izradi. Muzej odnedavno ima novi logo i zaštitnu boju. Logo se sastoji od pletera sa sarkofaga iz crkve sv. Donata koji je izložen u Arheološkom muzeju. Pleter je „smotan” u četverolist koji tvori križ, i položen je na „isprani” krug. Zaštitna boja muzeja je kraljevska, mistična i intrigantna ljubičasta, kako kaže ravnatelj Smiljan Gluščević.
– Mobilni vodič dostupan je na svakom smartphoneu koji je postao standard, očekujemo da će ih kroz par godina svi imati. Izlošci su posebno označeni i kad ih se odabere, preko smartphonea može se čuti njihov opis. To vrijedi i za neke vrijednosti ispred samog muzeja, dijelove Foruma i samu crkvu sv. Donata, eponimni znak grada Zadra, po kome je prepoznatljiva i cijela zemlja.
Web stranica zadarskog Arheološkog muzeja bit će dostupna i preko iznimno popularnih društvenih mreža, Facebooka i Twittera. Posjetiteljima stranice bit će dostupan i kutak za informiranje na kojem će moći postaviti pitanja, na koja će dobiti stručni odgovor.
Na internetskoj stranici muzeja objavljivat će i časopise Diadora i Asseria, a razne publikacije također će se moći kupiti preko interneta.
Nedjeljko Tišler, direktor tvrtke Astarta plus koja je napravila „mobile guide” istaknuo je široke marketinške mogućnosti mobilnog vodiča, kao i to da je on za krajnje korisnike potpuno besplatan.
Muzej će uskoro imati i nove posjetnice, memorandume i promo materijal s novim logom, a preko internetske stranice moći će se kupovati ulaznice za muzej i suveniri. Na web stranici radi se od siječnja, a Gluščević očekuje kako će ona biti gotova u lipnju.