Gradska vlast u Zadru koja je svojedobno svoje žive sugrađane proglasila mrtvima, među ostalima i svog službenika, da bi se upisala na njihovo zemljište i prodala ga, u slučaju ceste antifašističkog naziva 9. svibnja 1945, koja bi trebala proći kroz privatni teren, jučer se napokon očitovala.
Sukladno Zakonu o vlasništvu i drugim stvarnim pravima nitko nema pravo steći posjed na cesti koja predstavlja javno dobro u općoj uporabi. Zato, zbog nezakonitog, samovoljnog te u potpunosti bespravnog postavljanja ograde na javnu površinu – točnije cestu, nogostup i dr., nadležne službe Grada Zadra uklonit će prepreke s predmetne prometnice i podnijeti prijave protiv počinitelja, zaključili su pravni eksperti iz Ureda Gradonačelnika o slučaju Maraska.

I dok čekamo reagiranje Općinskog suda na prozivku istog Ureda o tome kako oni rade nezakonito, komunalni redari, kako doznajemo jutros rano uklonili ogradu koju stanari te zgrade postavili na svom terenu u srijedu navečer.
Tvrdnja iz Ureda Gradonačelnika kako je to bila i prije cesta koja je prolazila kroz tvornički krug Maraske, lako je oboriva. Ima još živih svjedoka koji su radili u Marasci, a jedan od takvih je i predstavnik stanara Neven Vlakić. On, kao i još neki stanari te zgrade, a koji su bili inženjeri u Maraski , morali su ići okolo da bi u upravu tvornice ušli s Trpimirove obale. Dakle, taj “put” nije bio prohodan ni za pješake, a kamoli kamione s robom.
Vlakić spremno čeka i prekršajnu prijavu koju će Grad Zadar protiv njega podnijeti jer se usudio braniti vlasništvo stanara.


Nekad davno to jeste bio predviđen put za izlazak robe iz pogona Maraske, ali ja ne znam jesu li se vrata pet puta otvorila, podsjetili su Zadrani koji su proveli radni vijek u Maraski. Izlaz kamiona na Ulicu Miroslava Krleže trebala je biti čista ekshibicija s obzirom na kut izlaska iz tvorničkog kruga. Ta vrata još tamo stoje zaključana.
Zid je srušen, ali postoje dokazi ne samo stanara koji su, tako ispada, nesvjesni svog dvorišta, već i google snimka zida. On je ostao u čelnom dijelu parcele uz Tuđmanovu, sakrivena čempresima, koja je čudnim putevima mijenjala vlasništvo.

I na kraju, internet sve pamti, pa tako i naš tekst iz 2017. godine, kada je za portal 057 info, pročelnik Darko Kasap izjavio kako su „oni riješili i problem sa stanarima zgrade Maraska parka koji su nakon provedena javne rasprava na 2. izmjene i dopune DPU Maraska, dostavili primjedbe Gradonačelniku Zadra. Njihove će primjedbe biti uvažene i uključene u 3. izmjene tog plana.
– Mi smo imali razgovor s predstavnicima stanara, koje smo detaljno upoznali s prijedlogom DPU Maraska. Oni će i dalje imati mogućnost parkiranja na postojećem parkiralištu preko kojeg neće ići profil nove prometnice. Najnovijim izmjenama plana dobiti će i dodatna mjesta za parkiranje, umjesto da parkiraju na nogostupu. Utvrđeno je kako podzemni tank goriva za centralno grijanje zgrade ostaje na istom mjestu, kazao je pročelnik za graditeljstvo Darko Kasap.
Pa je li dosta vise bagro jedna vec 35 godina otimanja i pljačke ovog grada?? Unazadili ste ga 500 godina, malverzacije, profiterstvo i korupcija u Zadru su dobili novo značenje i novu dimenziju.
Vise ste štete nanijeli ovom gradu nego svi osvajačii u agresori u 2500 godina povijesti
Nacionalizirali Talijanima a sad bi prodali Turcima?
Prethodno pobili tri člana obitelji Luxardo, spavaća soba i dvije umjetničke slike osnivača tvornice izloženi u Narodnom muzeju, itd, itd…..
Pročelnik komunalnog bi htio za dozupana a ovdje skida ograde.
Koja luda kuća!
HDZ!
Neprocjenjivo….
pa svi znaju da su tu bila vrata od maraske, uvik zatvorena… al ovaj voli lagati to je čudo..srića pa uskoro dobiva otkaz
Bila su vrata, značio bio je spoj na cestu a ne njihovo dvorište.
To što ga nikad nisu koristili nemma nikakve veze ….
Prodali bi i rođenu mater.
I jesu već…
…čelni dio parcele uz TUĐMANOVU ?! Svaka vam dala
Kad ce se vratiti zid od parka u prvobitno stanje?