Za obnovu pruge Knin – Zadar pristiglo je šest ponuda, sve unutar tražene procijene vrijednosti od 90 milijuna eura bez PDV-a.
Prugu koja bi vodila iz Gaženice do Knina, odnosno spoja s linijom Zadar – Zagreb, za 69,7 milijuna eura bez PDV-a spreman je izgraditi austrijski izvođač Swietlesky, što je najjeftinija ponuda. Španjolska tvrtka Cosma dala je ponudu od 74,6 milijuna eura, a slijede kineski CCECC, turske Cengiz İnşaat Savayi i Dogus İnşaat te i hrvatsko-turska zajednica ponuditelja Texo Molior i Yapi Merkezi İnşaat.
Obnova pruge duge 95 kilometara financirat će se zajmom Europske investicijske banke. Radovi bi trebali trajati četiri godine, a uključuju obnovu 22 tunela, radove na željezničkim prijelazima te izmještanje na pojedinim dionicama. Njezinim završetkom luka Gaženica napokon bi se trebala staviti u punu funkciju, jer bi brodski teret mogao željeznicom dalje biti transportiran po Hrvatskoj i Europi.