ZADAR– Zbog čega Erika Krpan, bivša direktorica Koncertne direkcije Zagreb, piše monografiju Glazbenih večeri u Sv. Donatu, kao što je bila i autorica monografije izašle povodom 40-godišnjice festivala, to jedino znaju Branka i Antun Dolički koji godinama polažu „autorska prava” nad zadarskim glazbenim manifestacijama.
Zbog čega se monografija povodom pola stoljeća večeri predstavlja dvije godine poslije, to zna Roman Segarić, dugovječni predsjednik Festivalskog vijeća koji se gospođi iz Zagreba iznenada pridružio pisanju monografije. Dok on to radi pro bono, honorar Erike Krpan je poslovna tajna, rekao je na jučerašnjoj konferenciji za novinare Jurica Šoša, umjetnički ravnatelj GV.
A monografija kasni čak dvije godine, jer Grad Zadar, prema riječima Segarića te jubilarne 2010. godine nije platio ni kunu od planiranih skoro milijun kuna.
Pa onda nisu htjeli ni 2011. planirati izdavanje monografije u neizvjesnosti hoće li im se iz gradske blagajne pokriti troškovi održanih Glazbenih večeri, kazao je Segarić na novinarski upit.
Za organizatore Glazbenih večeri koji raspolažu s milijunskim proračunom i lani na konferenciji za novinare izjavljuju da mogu svake godine mijenjati vizualni identitet, malo je smiješno krivicu svaljivati na Grad Zadar zbog kašnjenja monografije koja očito nije bila spremna za pola stoljeća.
Pogotovo što se radi o trošku koji je planiran na 110, a pa je spušten, pohvalio se štedljivi Romano Segarić, na 89 tisuća kuna.
Ove su godine članovi Festivalskog vijeća tražili da se vizualni identitet osloni na Sv. Donat kao simbol i mjesto tradicije ljetnog festivala koji se vezuje uz Zadar.