Na prometnicama Grada Zadra i Zadarske županije danas i sutra održat će se promotivna akcija Hrvatskog autokluba i Autokluba „Zadar”, kojom HAK promovira novi sustav članskih prava i pogodnosti, kojim nadopunjuje svoju ponudu pružanja pomoći građanima.
Tako će osim pomoći na cesti, odsad građanima i svojim članovima koji imaju plovila nuditi i pomoć na moru.
U sklopu akcije kamion HAK-a krstari Hrvatskom natovaren žutom podmornicom, izazivajući pozornost vozača i svih građana, a ovih dana i u našem kraju svojom pojavom plijeni pažnju znatiželjnih sudionika u prometu.
Riječ je o zanimljivoj akciji kojom Hrvatski autoklub uvjerljivom maketom podmornice koja simbolizira novu uslugu pomoći na moru, a koju prevozi kamion – vučno vozilo, želi podsjetiti sudionike u prometu da se kvarovi i prometne nezgode događaju svima i svugdje, te da HAK pomaže svima i svugdje, u svako doba i u svakoj prilici, pa tako i na moru.
Vrijedni partner Hrvatskog autokluba u pomoći i dostavi na moru je EmergenSea, stacioniran u Marini Dalmacija u Sukošanu.
Podmornica će našim gradom kružiti, s povremenim izronima (stajanjima) na zgodnim mjestima u gradu, u petak 08.07.2011. već od 17,00 sati pa sve do 20,00 sat, te u subotu, 09.08.2011. od 08,00 do 11,00 sati, kada će zaploviti put Biograd n/m. Ako prilike dopuste, podmornica će u subotu izroniti na Branimiru u 09,00 sati, na Pozdravu Suncu u 10,00 sati, te u 12,00 sati u Biogradu na Trgu kralja Tomislava.
Zainteresirani će podmornicu moći vidjeti i u dvorištu Autokluba „Zadar” u petak navečer, iza 20,00 sati i u subotu ujutro do 08,00 sati.
Akcijom želimo skrenuti pozornost i na novi broj pomoći vozačima na cesti – 1987.
Podmornica na sebi nosi oznaku HAK-1987, novi telefonski broj pomoći na cesti, koji je uveden umjesto više desetljeća starog broja 987. Besplatni kontakt-broj HAK-a za pomoć na cesti, 1987, promijenjen je prošlog ljeta u sklopu pripreme Hrvatske za ulazak u Europsku uniju. Broj je identičan i za pozive upućene iz inozemstva prema HAK-u (00385 1 1987), jer svim vozačima u nevolji HAK organizira pomoć i u inozemstvu.
Na nedavno održanom nacionalnom festivalu oglašavanja IdejaX, koji je okupio 200 radova, akcija „podmornica” osvojila je najvredniju nagradu Grand Prix i proglašena je najoriginalnijom strategijom, te je osvojila ukupno 15 nagrada, dok je HAK ocijenjen kao drugi oglašivač godine.
Podmornica je za potrebe ove akcije obojena u žutu boju koja simbolizira pomoć na cesti. Izradio ju je poznati zagrebački maketar Tomislav Barb, čije dugogodišnje iskustvo u izradi maketa seže još u dane poznatog serijala Smogovci koji je obilovao njegovim radovima.