Kragujevačka Zastava za desetak će dana proizvesti posljednji jugić. Nakon toga će legendarnu ‘jugoslavensku kutijicu’ i njegove kolege Skalu 101 i Floridu zamijeniti talijanski modeli.
Posljednji Yugo s montažne trake u Kragujevcu sići će 20. studenoga, kada se ukida njegova proizvodnja.
Bit će to 794.428. po redu proizvedeni jugić u kojem su stanovnici bivše Jugoslavije, ali i velikih Sjedinjenih Američkih Država, uživali oko 50 godina, a koji su 1980. proglasili automobilom godine.
No ne odlazi samo Yugo u povijest!
Ukida se i proizvodnja Skale 101 i Floride. A privredno društvo Fiat automobili Srbija od 2010. godine u Kragujevcu će proizvoditi potpuno nove modele automobila.
Unatoč vijesti o gašenju proizvodnje četverokotačnih legendi na ovim prostorima, koju je objavio Tanjug, na brojnim internetskim portalima pojavila se informacija da će se jugić i dalje proizvoditi, ali u dalekoj Africi. I to u Kongu!
Zastava je inače proizvodnju započela 1953. godine, a do današnjih dana proizvela je više od četiri milijuna vozila, od kojih je oko 650.000 distribuirano u 76 zemalja širom svijeta.
Najveći izvoz u povijesti tvornice ostvaren je sredinom ’80-ih kad je na tržište u SAD-u plasirano 147.000 automobila marke Yugo, a kao rekordna godina u povijesti Zastave upisana je 1989. kad je proizvedeno 220.000 vozila, piše Novi list. Zastava je u to vrijeme imala više od 53.000 zaposlenika.
Kragujevačka Zastava za desetak će dana proizvesti posljednji jugić. Nakon toga će legendarnu ‘jugoslavensku kutijicu’ i njegove kolege Skalu 101 i Floridu zamijeniti talijanski modeli.
Posljednji Yugo s montažne trake u Kragujevcu sići će 20. studenoga, kada se ukida njegova proizvodnja.
Bit će to 794.428. po redu proizvedeni jugić u kojem su stanovnici bivše Jugoslavije, ali i velikih Sjedinjenih Američkih Država, uživali oko 50 godina, a koji su 1980. proglasili automobilom godine.
No ne odlazi samo Yugo u povijest!
Ukida se i proizvodnja Skale 101 i Floride. A privredno društvo Fiat automobili Srbija od 2010. godine u Kragujevcu će proizvoditi potpuno nove modele automobila.
Unatoč vijesti o gašenju proizvodnje četverokotačnih legendi na ovim prostorima, koju je objavio Tanjug, na brojnim internetskim portalima pojavila se informacija da će se jugić i dalje proizvoditi, ali u dalekoj Africi. I to u Kongu!
Zastava je inače proizvodnju započela 1953. godine, a do današnjih dana proizvela je više od četiri milijuna vozila, od kojih je oko 650.000 distribuirano u 76 zemalja širom svijeta.
Najveći izvoz u povijesti tvornice ostvaren je sredinom ’80-ih kad je na tržište u SAD-u plasirano 147.000 automobila marke Yugo, a kao rekordna godina u povijesti Zastave upisana je 1989. kad je proizvedeno 220.000 vozila, piše Novi list. Zastava je u to vrijeme imala više od 53.000 zaposlenika.