Kontrolori zagrebačkog ZET-a izazvali su novi incident. Ovoga puta drama se odigravala u autobusnoj liniji 172 prema Zaprešiću.
Kontrolori ZET-a nasrnuli su na jednu putnicu koja nije imala važeću kartu za drugu zonu, te su zbog toga na zadnjoj stanici zabranili vozaču da otvori autobusna vrata. Svi su putnici zbog samovolje ZET-ovih kontrolora oko pola sata bili zarobljeni u autobusu.
Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a, za Index kaže da je svjestan ovog događaja, ali napominje kako “ne može reći da se radi o ograničavanju slobode”.
Nema istrage u ZET-u
Zbog najnovijeg incidenta sa svojim kontrolorima, ZET ipak neće provesti nikakvu unutarnju istragu. ZET-ov kontakt centar, kaže Jurić, vezano za incident na liniji 172 nije dobio nikakvu službenu pritužbu, te nema osnove za pokretanje pravnog postupka.
“U nekim drugim slučajevima, kao u ovom prekjučerašnjem, kada je putnica zatražila intervenciju policije, izuzeli smo video nadzor koji je potvrdio ponašanje kontrolora u skladu s pravilnikom i postupcima koji su mu u opisu radnog mjesta. O događajima izvan vozila ne mogu govoriti jer nisu registrirani na snimci”, kaže Jurić.
“Savjesni građani ponekad su kolateralne žrtve osoba koje izbjegavaju plaćanje”
ZET osuđuje svako neprofesionalno ponašanje, posebno ako se njime krše ustavni ili zakonski propisi RH, naglašava Jurić. “Izražavamo žaljenje što su ponekad savjesni građani kolateralne žrtve osoba koje pod svaku cijenu namjeravaju izbjeći plaćanje usluge koje koriste”, kaže Jurić.
“Ne bježimo od činjenice da i u našim redovima ima osoba koji se u potpunosti ne ponašaju profesionalno, međutim ta neprofesionalnost proizlazi tek iz situacije kada putnik nema valjanu kartu”, kaže Jurić.