Split spot festival, prvi festival glazbenih spotova u Hrvatskoj i regiji, održat će se 31. svibnja na Tvrđavi Gripe, a u završnoj fazi je izbor za “Nagradu publike”.
Naime, na službenoj Facebook stranici Split spot festivala još samo danas i sutra može se dati glas jednom od 30 spotova koji su se probili u finale SSF-a u konkurenciji preko 200 videa. Jedan od finalista je i Leonardo Lisica iz Zadra sa spotom za pjesmu “Napolitanke” grupe Sexymotherfuckers.
LINK na službenu FB stranicu:
https://www.facebook.com/splitspotfestival/app_162850930432266
LINK na pjesmu “Napolitanke” grupe Sexymotherfuckers:
https://www.youtube.com/watch?v=NOxuv_F5auU
Razlike u broju glasova među vodećima su vrlo male, pobjednik se očito neće znati sve do 28. svibnja u ponoć. Redatelj spota s najviše glasova dobit će Nagradu publike, dok će Nagradu za najbolji spot i Nagradu debitantu dodijeliti stručni žiri u sastavu Veljko Popović, Mirko Pivčević i Toni Volarić.
Split spot festival će biti mjesto susreta redatelja, glazbenika, predstavnika medija, filmske industrije i publike. Ovaj festival je zamišljen kao cjelodnevni događaj koji za cilj ima predstaviti najbolje video uratke prethodne godine, podignuti svijest o važnosti proizvodnje kvalitetnih spotova, otvoriti raspravu o statusu redatelja ove umjetničke forme, donijeti novosti iz ove industrije te nametnuti Dalmaciju kao idealno mjesto snimanja video materijala. Osim ovih zadataka, ideja je da Split spot festival ponudi zabavu svima koji se tada zateknu u Splitu.
U subotu, 31. svibnja, na Tvrđavi Gripe u Splitu večernji program počinje u 20.30 sati, kada će na filmskom platnu biti prikazano 30 spotova koji su ušli u finalni izbor SSF-a. Nakon dodjeljivanja festivalskih nagrada slijedi koncert Dječaka.